Mitä ohjelmassa viikonloppuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Me lähdetään tänään mökille, sunnuntaina tullaan sit kotiin. Eli tänään pitää käydä kaupassa, pakata loput tavarat mökille ja laittaa koti siihen kuntoon että on kiva sit tullla kotiin (eilen siivosin kunnolla mutta pyykkiä on kuivumassa kaksi telineellistä ja muutakin "hienosäätöä" pitää vielä tehdä :D ) . Mökillä sit mustikoiden keräämistä, saunomista, uimista ja grillaamista. :D

Sunnuntaina mökin siivous ja kotiin pesemään pyykkiä. Maanantaina alkaakin sit koulu ja mun kotiäidin ura on ohi.. Ainakin tältä erää.. :whistle:

Juu, vietetään huomenna esikon 6v synttäreitä ja sunnuntaina viedään lapset yllätyksenä linnanmäelle.Eivät tiedä mitään asiasta.Laitetaan lapset autoon ja sanotaan, että mennään ajelulle....Kiva nähdä lasten ilmeet, kun tajuavat mihin olaan menossa

Turun saaristoon purjehtimaan isolla purjeveellä kahdeksi päiväksi. Ei meillä sellaista venettä ole, mutta yksi lääkefirma hieman "tuulettaa" muutamaa lekuria aveceineen.

Mies menee mökille koko viikonlopuksi, minä ja pojat jäädään kotiin. Huomenna siivousta, pyykkihuoltoa ja jos kerkiis nurtskinkin leikata. Sunnuntaina sitten yritän vaan levätä ja tehdä kivoja juttuja =)

Alotetaan miehen kans 2 vko kesäloma :) ja mökille kääntyy auton nokka heti töiden jälkeen. Tiistaina varmaan kotiin kun on perhevalmennus ja pitää vähän remppaa jatkaa ja sit jossain vaiheessa vielä toinen pätkä mökkeilyä.

Mökille jossain vaiheessa, jos ei muuta niin käymään vaan. Katotaan et mitä miehen verikokeet näyttää kun käy nyt kohta ne otattamassa. Viime perjantaina polilla todettiin pohkeessa kaksi syvälaskimotukosta. Meillä on mökille matkaa sellaset 25 km joten siellä on ns. suht' helppo pyörähtää. Jos ovat arvot ok niin varmaan kaveriporukalla veneellä käymään päivällä kaupungissa terassilla lauantaina. Marjastusta ja sienestystä.

Huomenna tulee pojan synttäreille mun sukua. Illalla tuttavan 50.v juhliin ja samalla päästääm kahestaan hieman viihteelle pitkästä aikaa. Sunnuntai lekottelua auringossa..ainakin toivottavasti jaksaa vielä paistaa

myö lähdetään mieheni kanssa tänään vanhempieni luo koko v-lopuksi. korjataan auto katsastus kuntoon ja huomenna illalla elokuviin kun täytän 21 :D siinähän se siellä grillaillessa ja aurinkoa ottaessa menee, ihanaa maalaiselämää :) tupareihinkin saatiin kutsu, olis huomenna mutta mielummin vietän synttäri päivän mieheni ja tyttäreni kanssa :)

No sen kun tietäisi... mies lähtee kalareissulle ja me ollaan poitsun kaa enemmän ja vähemmän jumissa kotikulmilla. Kaikki kaveritkin tuntuu olevan jossain menossa. :| Keksiikö joku mul jotakin järkevää viihdykettä?!

Vapaa viikonloppu töistä. Tänään isäntä menee johonkin "poikien iltaan" ja ollaan siis lasten kanssa kolmisin ilta kotona. Luulen, että tää poikien ilta kestää huomiseen asti, kun jossain mökillä ovat. Lapsille lupasin, että mennään tonne rantaan, jos vielä näin lämmin. Sunnuntaina varmaan vaan oleillaan..

Yhteistyössä