Mitä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23611161]Itse ainakin kun tarvitsin poliisia, niin soitin 112, ja selitin asian. Eikä sieltä kyllä soiteltu mulle päin, vaan poliisi tuli jonkun ajan päästä.[/QUOTE]

riippuu vähän tilanteesta.

Jos itse soitan poliisille, ja soitan 112, niin kertoisin että soitin poliisille enkä hätäkeskukseen. :D
Joten sekö paljastaa tämän provoksi kun ei tajunnut sanoa hätäkeskusta poliisin sijasta?
Kaikkeen sitä takerrutaan..

Hän sanoi soittaneensa poliisille joka sitte olikin hänen veljensä..
vaikka sun pappas olisi poliisi niin et sä vaan soita sille suoraan "kun niin kätsympää" vaan ihan niinkuin muutkin soitat häkeen jonka kautta homma hoituu. Ei ole olemassa mitään erikois oikeuksia poliisien läheisille/sukulaisille.

Jos itse soitan poliisille, ja soitan 112, niin kertoisin että soitin poliisille enkä hätäkeskukseen. :D
Joten sekö paljastaa tämän provoksi kun ei tajunnut sanoa hätäkeskusta poliisin sijasta?
Kaikkeen sitä takerrutaan..

Jos ap olisi sanonut että häkeen soittikin, niin olisin uskonut. Mutta tuo sepitys sukulaispoliisista paljasti viimeistään provon. Ne tuppaa aina menemään niin paksuiksi ja uskomattomiksi.
Sitäpaitsi tämä koko tarina muistuttaa liikaa sitä vasta Ruotsissa sattunutta sudenhyökkäystä muutenkin. Tietää mistä ap on saanut inspiraationsa.

Noniin. Tikkejä jalassa ja jäykkäkouristuspiikki haettuna. Sain myös antibioottikuurin varmuuden vuoksi. Pollarit kärräsivät koiran eläinlääkäriin, eikä sillä ilmeisesti mitään pahoja vammoja ollut. Sirukin sillä oli ja odottelen nyt omistajan soittoa, että saadaanko asia sovittua vai tarviiko rokosilmoitusta tehdä.

Yhteistyössä