S
Sirdu
Vieras
Eli ehdotuksia mitkä nimet sopisivat Nupun jatkoksi? Mielellään kaksi nimeä tuon lisäksi.. Kiitos!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Nuppu Rietas Reva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks haluat antaa nimeksi Nuppu? Söpö nimi ehkä vauvalle, mut aattele sit 50-v. naista tai jotain 70v. mummoa jonka nimi on Nuppu... Ja vähänkö sitä kiusataan yläasteella!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks haluat antaa nimeksi Nuppu? Söpö nimi ehkä vauvalle, mut aattele sit 50-v. naista tai jotain 70v. mummoa jonka nimi on Nuppu... Ja vähänkö sitä kiusataan yläasteella!
Alkuperäinen kirjoittaja IHAN HIRVEE!:NO MIETI TOI EKA NIMIKIN UUDELLEEN.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja IHAN HIRVEE!:NO MIETI TOI EKA NIMIKIN UUDELLEEN.
Onneks mun ei kuitenkaan tarvi sulta kysyä minkä nimen lapsi saa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miks haluat antaa nimeksi Nuppu? Söpö nimi ehkä vauvalle, mut aattele sit 50-v. naista tai jotain 70v. mummoa jonka nimi on Nuppu... Ja vähänkö sitä kiusataan yläasteella!
No mun mielestä mikään nimi ei sovi sekä vauvalle et vanhukselle!
Alkuperäinen kirjoittaja ruuvit löysällä:Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja IHAN HIRVEE!:NO MIETI TOI EKA NIMIKIN UUDELLEEN.
No sitä kuitenkin täällä kyselet.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja ruuvit löysällä:Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:Alkuperäinen kirjoittaja IHAN HIRVEE!:NO MIETI TOI EKA NIMIKIN UUDELLEEN.
No sitä kuitenkin täällä kyselet.
Juu kysyin mitkä mielestänne sopisi Nupulle jatkoksi, ihan vain että jospa saisi jotain vinkkejä. En mielestäni kysynyt voinko nimetä lapseni Nupuksi eikö totta?