Mitä Nupulle jatkoksi??? Nimiasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirdu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks haluat antaa nimeksi Nuppu? Söpö nimi ehkä vauvalle, mut aattele sit 50-v. naista tai jotain 70v. mummoa jonka nimi on Nuppu... Ja vähänkö sitä kiusataan yläasteella!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks haluat antaa nimeksi Nuppu? Söpö nimi ehkä vauvalle, mut aattele sit 50-v. naista tai jotain 70v. mummoa jonka nimi on Nuppu... Ja vähänkö sitä kiusataan yläasteella!

No mun mielestä mikään nimi ei sovi sekä vauvalle et vanhukselle!

Ensimmäinen Nuppu on kastettu jo 60-70- luvulla, joten eiköhän tuo ole jo nimi muiden joukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:

No mun mielestä mikään nimi ei sovi sekä vauvalle et vanhukselle!

Kristiina sopii

siis nuo pöljät kommentit.

Onhan ollut PERTTI tai TAUNO tai RITVA -nimisiä vauvojakin, meidän ikäpolven vaan hankala kuvitella...

Nuppu on nätti nimi, ja onhan tämmösiä söpöstelyjä muitakin kuten Enkeli tai Tutteli (se entinen Ylen kuuluttaja). Tiedän yhden Nupun :)

Alkuperäinen kirjoittaja ruuvit löysällä:
Alkuperäinen kirjoittaja IHAN HIRVEE!:
NO MIETI TOI EKA NIMIKIN UUDELLEEN.

Onneks mun ei kuitenkaan tarvi sulta kysyä minkä nimen lapsi saa :)

No sitä kuitenkin täällä kyselet.

Juu kysyin mitkä mielestänne sopisi Nupulle jatkoksi, ihan vain että jospa saisi jotain vinkkejä. En mielestäni kysynyt voinko nimetä lapseni Nupuksi eikö totta?

Alkuperäinen kirjoittaja ruuvit löysällä:
Alkuperäinen kirjoittaja IHAN HIRVEE!:
NO MIETI TOI EKA NIMIKIN UUDELLEEN.

Onneks mun ei kuitenkaan tarvi sulta kysyä minkä nimen lapsi saa :)

No sitä kuitenkin täällä kyselet.

Juu kysyin mitkä mielestänne sopisi Nupulle jatkoksi, ihan vain että jospa saisi jotain vinkkejä. En mielestäni kysynyt voinko nimetä lapseni Nupuksi eikö totta?

Älä edes vaivaudu vastaan noihin typeriin kommentteihin!

Yhteistyössä