D
dfggg
Vieras
No sellaasen kuvan sun viestistä vain sai.![]()
Ei kyllä saanut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sellaasen kuvan sun viestistä vain sai.![]()
Tällä samalla kirjoittelin aikoinani mustana. Rekisteröin vanhan hyvän takaisin.Kuka vanha olet, AP? Mietin vaan tuota kaveripyyntöä..
Ylläpito on usein eri asia, kuin modet.
Tällä samalla kirjoittelin aikoinani mustana. Rekisteröin vanhan hyvän takaisin.
Sitä sattuu. Laitoin vain kaveripyyntöjä tutulle kuulastaville nikeille.Aijaa... en mä muista![]()
Niin?
Tällä samalla kirjoittelin aikoinani mustana. Rekisteröin vanhan hyvän takaisin.
Kaksplussalla olin tällä aikoinani, poistatin sitten ja rekisteröin taas uudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja nörtendaal;29535942:Ihan ekaa kertaa on kyllä nikkisi rekisteröity kaksplussalla, ehkä se oli joku toinen palsta sitten?
Kaksplussalla olin tällä aikoinani, poistatin sitten ja rekisteröin taas uudelleen.
Vuosi- kaksi- kolme-neljä- tai viisi sitten.milloin olet ollut?
Vuosi- kaksi- kolme-neljä- tai viisi sitten.
Sille en valitettavasti voi mitään jos kerran näin olet todennut.Jännä, ettei hakukoneet anna tuloksia vanhoista, kun muista poistetuistakin nikeistä kyllä löytyy osumia.
Mikä mysteeri?
Ahaa, siis voin olla vaikka uusikin? Olisiko se sitten kauheampi vaihtoehto?
Ahaa, no asialle ei voi mitään.Tusk uusi,mutta vanha nikkisi joku muu kuin magiamilla. hakukoneet ei huijaa. Valitettavasti.
Ahaa, no asialle ei voi mitään.
Ahaa, siis voin olla vaikka uusikin? Olisiko se sitten kauheampi vaihtoehto?