mitä noille vaatteille voi tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..__..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..__..

Vieras
mulla on paljon vaatteita.. sekä omia et lasten joita ei tarvita.. mihinkään huutonettiin ym en jaksa niitä laittaa enkä oikein kirpparille viedä.. tyhmää ku karpparipaikasta saa maksaa niin paljon et täytyy myydä ainakin 25 vaatetta ennen ku saa edes sen rahan takasin.. ihan ilmatteeks en viittis antaa ku kuitenkin niistä on maksettu.. turhaa valitusta.. mut ei olis vinkkejä mitä mä noille teen et saan tilaa kaappeihin..ja edes vähän rahaa..

No jos sulla on tytön 98cm housuja sekä t-paitoja ja jaksat niistä kuvat ottaa niin laitapas sähköpostia speedbaby81@hotmail.com :wave:

Tuntuu nimittäin että missään ei ole varsinkaan housuja myynnissä (pakettina )tuota kokoa, en jaksa huuto.netistä ostaa erikseen monia housuja kun siellä paljon yksittäisiä tai sitten paketteja.
Vain housuja ja t-paitoja ym kesävaatetta tarvitaan

tai muutaman kassillisen.. mut ihan kaikkea en viitsi.. meille tulee aika tiukat ajat ku hommattiin asunto ja mä jäin kotihoidontuelle.. pakko ne on myydä johonkin tai jossakin et saan syödäkseni joskus:)

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
No jos sulla on tytön 98cm housuja sekä t-paitoja ja jaksat niistä kuvat ottaa niin laitapas sähköpostia speedbaby81@hotmail.com :wave:

Tuntuu nimittäin että missään ei ole varsinkaan housuja myynnissä (pakettina )tuota kokoa, en jaksa huuto.netistä ostaa erikseen monia housuja kun siellä paljon yksittäisiä tai sitten paketteja.
Vain housuja ja t-paitoja tarvitaan

sama homma täällä, olen huutonetin kattonu ja käyny kirpareilla, mutta tuo koko on kyllä niin tiukassa ja uusiakaan ei ole hirveesti varaa ostella kun neiti kasvanu niin hirveesti että pitää koko vaatevarasto uusiksi laittaa.

Mitä kokoa sulla on ja kelle vaateita tytölle, pojalle?

Varmasti menee kun jaksaa selostaa hyvin paketin sisältöä ja laittaa kuvia ja uskon että kirpiksellä menee hyvin varsinkin lasten vaatteet. Vitsi kun itekin pääsis kirpikselle viemään, mutta kun ei oo autoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:

Vain housuja ja t-paitoja tarvitaan

sama homma täällä, olen huutonetin kattonu ja käyny kirpareilla, mutta tuo koko on kyllä niin tiukassa ja uusiakaan ei ole hirveesti varaa ostella kun neiti kasvanu niin hirveesti että pitää koko vaatevarasto uusiksi laittaa.

Joo on ihme homma, 92cm olis sitten liiaksikin asti tarjolla!
Vaatepaketeissahan noita olisi, mutta kun tuota pitkähihaista ja hupparipaitaa on jo tarpeeksi niin en tahtoisi turhaan ostella niitä lisää kylkiäisenä.
Enkä uusia minäkään viitsisi kaikkia ostaa kun niitä paljon tarttee vaikka kesä tuleekin.Silloin ne helpommin likaantuukin ulkona touhutessa!

Yhteistyössä