mitä noi krediitit on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
facebookissa,niillä voi ostaa jotakin..kun esim: pelaan farmvilleä mutta en osaa käyttää niitä.
en tajua miten niillä voi ostaa,en löydä kun se missä voi ostaa niin siinä on että maksa visalla tai matkapuhelimella.
miten noita krediitti juttuja voi käyttää edes?
en ymmärrä.

Käytettävissä suosikkipeleissäsi
Krediitit ovat nopea ja turvallinen tapa lähettää lahjoja kavereille ja ostaa maksullista sisältöä Facebookin suosikkipeleissä.
Emme ikinä jaa maksutietojasi muille.
Kun käytät krediittejä maksullisen pelisisällön ostamiseen tai lahjojen lähettämiseen, maksu tapahtuu sinun ja Facebookin välillä. Voit käyttää krediittejä monissa eri peleissä ilman, että joudut lähettämään maksutietojasi itse peleille.
Säästä aikaa pelatessasi
Ensimmäisen ostosi jälkeen voit ostaa Facebook-krediittejä muutamalla klikkauksella ja palata takaisin peliin nopeasti.

noin lukee tuolla mut en saa käytettyä noita mitenkään.

Mä sain käytettyy, kun menin siihen ostojuttuun, valitsin siitä 15 hevosenkenkää kahdella dollarilla (Frontiervillessä ) ja laitoin ruksin kohtaan, jossa haluan maksaa nuo juuri niillä krediiteillä. Piti varmaan painaa Continue tms. pari kertaa. Ei se vaikeeta ollut. Ja tuossa siis se 20 krediittiä vastasi 2 dollaria.

käytettävissä suosikkipeleissäsi
krediitit ovat nopea ja turvallinen tapa lähettää lahjoja kavereille ja ostaa maksullista sisältöä facebookin suosikkipeleissä.
Emme ikinä jaa maksutietojasi muille.
Kun käytät krediittejä maksullisen pelisisällön ostamiseen tai lahjojen lähettämiseen, maksu tapahtuu sinun ja facebookin välillä. Voit käyttää krediittejä monissa eri peleissä ilman, että joudut lähettämään maksutietojasi itse peleille.
Säästä aikaa pelatessasi
ensimmäisen ostosi jälkeen voit ostaa facebook-krediittejä muutamalla klikkauksella ja palata takaisin peliin nopeasti.

Noin lukee tuolla mut en saa käytettyä noita mitenkään.

mulla pitäs olla 700 krediittiä jossain mutta missä..ansaittu vastaamalla erilaisiin kyselyihin...ilmottaa että on siirretty tilille mutta mille ihmeen tilille...ei ainakaan facebookkiin missä niitä käyttäsin peleihin...siis minne ne on menny...ja miten ne saa kättöön...

Kretitit taitaa näkyä puhelinlaskussa menoeränä. Näin meikääläisellä ainakin kävi 10 E avaus plus 5 kertaa 5eeroo on 35E eka viikko sitten 25 eeroo per viikko...

Yhteistyössä