Mitä noi halvatun hahtuvat ilmassa on??

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mä taidan olla niille allerginen |O Mulle tulee joinain vuosina allergiaoireita keväisin, joinain vuosina ei mitään... Nyt on allergiavuosi. En voi olla ulkona ilman että pitää niistää joka saakelin kymmenes sekunti |O Ja oireet on pahentuneet mun mielestä nyt, kun tuolla ilmassa on noita valkoisia haituvaisia... Mistähän ne tulee?

Passitin ukon just apteekkiin ostamaan jotain reseptivapaata allergialääkettä.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Täällä ainakin lentelee niitä voikukkien mitä-lie-onkaan-juttuja. Tuntuu että niitä on joka paikka täys ja likat vielä ihan innoissaan niitä keräilee ja puhaltelee.

Joo, mutta noi ei oo niitä... Ne on pikkusen isompia ja ihan kokonaan valkoisia. Jossain maassa voi nähdä kun ne on kiinni semmosissa tursakkeissa ( :D ) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
http://www.allergia.com/index.phtml?s=260

Vain harvoille täällä sanotaan.

Ok. En mä tiedä sitten... Mutta hassua kun useimpina vuosina mulla ei ole mitään allergiaoireita, ja välillä sit on tämmösiä pahoja... :( Kävin joskus testeissä, eivätkä ne näyttäneet mitään allergiaa. Lääkäri sanoi silloin että hae apteekista jotain reseptivapaata jos menet tukkoon, kun voi kuulemma hyvinkin olla että joku tekee noita oireita, vaikkei testit sitä näyttäneetkään :/

Tästä asiasta oli jo aiemmin puhetta,otin sillo pajun oksan sisälle, ku piti varmistaa netistä et on varmasti paju.
Aamulla sitten olikin tietsikkapöytä täynnä valkeeta hahtuvaa :whistle:

Mitä pohjoisempaan mennään, niin koivu kukkii vielä vielä varsin pontevasti, etelässä heinät aloittavat kukinnan ja meillä poika alkaa oireilla jo näistä vähäisistä määristä. Eilen saatiin ensimmäinen astmaattinen kohtaus riehumisen yhteydessä.

Yhteistyössä