Mitä ne mahtaapi neuvolassa sanoo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustelma :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustelma :D

Vieras
Viikko sit leikin muksun kanssa aika "rajusti" eli juostiin pitkin huushollia ja meillä laminaatti lattia ja makkarissa on räsymatto missä ei oo liukuesteitä ja eikö se matto sit tietty lähteny alta ku juoksin sinne ja pää täysillä yöpöytään. silmän alla on pientä mustelmaa vielä vaikka oon laittanu trombosolia ja kaikkia voiteita. Ei kai ne siellä mitään sen kummempaa ala kyselee :whistle: Noloo selittää että lensin ku leppäkeihäs pitkin makuuhuonetta ja hyvin huvittava tilanne sinänsä :laugh: Varmaan olis voinu hauskoihin kotivideoihin laittaa jos olis nauhalla :p

että mitään sen kummempaa se sanoo, eikä sun nyt tartte kertoo että sinä kohelsit mukana, vaan voit sanoo että juoksi yöpöytää päin, että sitä ennen liukastu mattoon. meidän neiti on ainakin niin touhukas että on aina mustelmilla, ihan omista jutuistaa ja leikeistään... ja oon laskenu leikkiä useasti että ne luulee siellä neuvolassa/lääkärissä että meilä on perheväkivaltaa. On tosin kuulemma ihan erilaiset jäljet siinä touhussa, joten olen antanut olla enkä ressannu yhtään ylimäärästä.

tekevälle sattuu ja vahinko ei tuu kellokaulassa ja niin edelleen

Yhteistyössä