Mitä nämä ovat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24993965]Näyttää ihan joltain siemeniltä, mutta miten jotkut siemenet olisi sun lakanoihin joutuneet...[/QUOTE]

samaa mietin itsekin. Kun noita on aiemmin ollut lapsen sängyssä ja vaatekaapissa, sinne vielä siemenien joutumisen ymmärtäiskin, mutta että lakanoihin?

[QUOTE="vieras";24994015]Näyttäisi siemeniltä ja epäilen, että esim. hiiri on jemmannut ne sinne. Itselläni ropisi kerran vähän tunnetumpia siemeniä yhden peiton välistä.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mulla oli kerran autotallissa auringonkukan siemeniä avonainen pussi ja joku elukka löysi ne. Niitä löytyy vieläkin vaikka mistä.

Voi että. Vähänkö käy sääliksi sitä joka on niitä jemmaillu, kestäny varmaa ikuisuus niiden hankinnassa ja sitte joku ihminen vain päättää tuhota kaikki jemmat :( :(

(juu, olen outo. Itte olen ruokkinut talvisin sisälle tulleita hiiriä eläinkaupan ruualla :D )

Mitenkäs, onko ap:lla eläimiä? Siis kissoja tai koiria? Onko ne käyttäytyneet omituisesti noitten komeroiden kanssa. Yrittäny tutkia tai vahtia kummallisesti?

• Tykkää
Reactions: metsänpeitto
Voi että. Vähänkö käy sääliksi sitä joka on niitä jemmaillu, kestäny varmaa ikuisuus niiden hankinnassa ja sitte joku ihminen vain päättää tuhota kaikki jemmat :( :(

(juu, olen outo. Itte olen ruokkinut talvisin sisälle tulleita hiiriä eläinkaupan ruualla :D )

Mitenkäs, onko ap:lla eläimiä? Siis kissoja tai koiria? Onko ne käyttäytyneet omituisesti noitten komeroiden kanssa. Yrittäny tutkia tai vahtia kummallisesti?

Hiiret voivat 'kiittää' sinua sytyttämällä talosi palamaan, jos nakertelevat sähköjohtoja. Sukulaisella oli tulipalovaara hiuskarvan päässä, kun hiiret olivat tuhonnet kattolamppujen sähkörasioita.

Yhteistyössä