Mitä nämä oudot oireet voi olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloitan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloitan

Vieras
Olen kysynyt terkkarilta, mutta hän oli sitä mieltä että seurailla nyt..

Olen 6 kk sitten synnyttänyt (normaali hyvin mennyt synnytys, istukka oli "täydellinen" ja jälk.vuoto norm - kesti n.1 kk).
Jälkivuodon loppumisesta alkaen minulla on tullut jatkuvasti n. 2 vk välein verta (tummaa), alavatsaan kipristelee päivittäin. En ole kyennyt myöskään kunnolla seksiin koska se sattuu (ja en tiedä onko tunne oikea, mutta aivankuin kohtu olisi ihan suulla, koska penistä ei voi todellakaan työntää syvälle).
Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok, ainoastaan jouduin syömään antipiotin kohdunpohjantulehduksen vuoksi.

Olen ajatellut meneväni papakokeisiin (eikös se ollut suositeltavaa 6kk synnytyksen jälk?)
En käytä hormonallista ehkäisyä.

Kokemuksia/tietoa?

Ei kokemusta, mutta noilla oireilla etsisin sellaisen gynekologin, joka ei vaan seuraile vaan tutkii asiaa esim. ultralla. Älä luota terkkarin ammattitaitoon tässä.

No ei kuulosta normaalille, enkä tod. jäisi vaan seurailemaan! Ihme terkka kun on tollasta sanonut. Jos seksiäkään ei voi harrastaa niin joku siellä on "vialla". Kannattaa varata aika gynelle, siellä varmasti selviää mistä on kyse.

Älä missään nimessä luota terkkariin! Mullakin terkka totesi jälkitarkastuksessa, että voisi olla pientä bakteerikasvustoa, ei sille tarvi nyt tehdä mitään... Viikon päästä antibioottitipassa pahan kohtutulehduksen vuoksi.

Yhteistyössä