Mitä näistä voisit käyttää lapsellasi? lapsen sukupuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odotan ekaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hei, mitä ihmeen epävarmuutta.. Valitse noista se, mistä itse tykkäät. Mitä väliä sillä on, jos joku toinen ei sitä lapsellaan käyttäs. Semmosta haalaria et tästä maailmasta löydä, minkä kaikki äidit lapselleen pukis, näin se vaan on. Oo rohkeasti oma itses :)

kaikkia muita voisin pojalla pitää paitsi noita eniten pinkkiä sisältäviä....oli pojan ikä mikä tahansa...no ehken koululaiselle enää kuin korkeintaan vähän vaaleenpunasta sisältävää laittasi... ja sit toi eka mikä oli viininpunanen vois kans hiukan töksästä mut jos ilamseks saisin niin pitäisin mut ite en ehkä ostasi sitä....
tytölle menis noi kaikki mut jos joku pitäs valita mitä en mielelllään laittasi niin se olis toi kaikista mustin kuvassa oleva...kuvassa tais olla viikattuna se haalari...

ja jos noista jotain ostasin niin luultavasti tykästysin noihin mitkä on muuten tummia mut yläosassa jotain tosi räikeetä...oli siis kumpi tahansa kyseessä. en oo mikään tytölle pinkkiä ihminen...

kaikki kelpais, lapselle ei ole väliä mitä väriä on kunhan on ehjä ja lämmin päällä. sitten vasta kun oppii ymmärtämään värien päälle voi vähän miettii minkä väristä haluaa. yksi vuotias ei ymmärrä onko haalari punainen vai sininen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
http://riemun.huuto.net/auctionimages/9/11/320fc14102f386d736bb8aef1f0c5-orig.jpg
Tätä voisin pitää 4.5v ja 2.5v pojilla. Oli siellä toinenkin nätti olikohan siinä sinistä ja vihreetä. Muista en niin välittänyt ja osa taas oli liian tyttömäisiä.

Mikäs tän jutun idea muuten oli? Jos odotat ekaa niin meinaatko sille ostaa haalarit kouluikään asti jo nyt...

Mä kartan vielä mustaa, tummanharmaata ja tummansinistä vaatteissa. Jos sitä löytyy haalarista suurina määrinä, etsin eka muita vaihtoehtoja. Ruskea ja beige käy, mutta jotain iloista saa mielellään olla mukana.

Sekä tytölle että pojalle pukisin niin vihreätä, oranssia, keltaista kuin punaistakin mieluiten. Pojalle ostin just kokovihreät toppahousut ja sillä on myös koko-oranssi välikausiasu. Turkoosin ostaisin enemmän pojalle, ellei tyttö tykkäisi itse siitä. Vaaleanpunaista ja violettiä tytölle ellei poika niistä itse diggaisi. Violettia tai luumua pojalle enemmän sisävaatteissa.

Muoks. Nämä kaikki olivat turhan tummia, nämä eivät ole värikkäitä minun kielenkäytössä. Ainostaan yhdessä vaatteessa oli enemmän vihreätä, sitä voisin ehkä harkita.

jos joltaki ilmaseksi saisin, niin voisin käyttää pojallani noita joissa on mustaa+limeä ja musta+vihreää. Jos ostasin uutena, niin ostasin sinisiä.

tässä on yksi jonka voisin ostaa uutena.
http://riemun.huuto.net/auctionimages/a/b4/4b515a2c3474b2138d193267a4633-orig.jpg

Yhteistyössä