Mitä naiselle 50v lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä, 37 v, en kans välittäis mistään "omasta laulusta". mut mä en oo yhtään herkkis, vaan tämmöinen yltiörealisti.

Korut on oikesti vaikeita,ostaa. Ja niitten ostaminen kuuluu aika paljon sille omalle miehelle.

Muistaakseni mutsi sai yhdeltä parilta, saappaat, huovan ja pullon viskiä - ettei vilu yllättäisi... Mut "kaikki "tietää et se tykkää viskistä. (Viskiä ei tosin voi koskaan olla liikaa.)

Mikä on kännykkätilanne?
Paljonko on se vähän kalliimpi kimppa? 1000 eurolla saa jo kivan taulun/veistoksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mickey:
Osoitteesta www.welling.fi voi tilata todella henkilökohtaisen lahjan; oman biisin. Yksissä 60-vuotisjuhlissa päivänsankarin poika oli tilannut kappaleen, joka sai koko juhlayleisön kyyneliin. Levy säilyy sitten hyvänä muistona loppuiän. Kappaleen sanoitus ja musiikkityyli tehdään tilaajan toiveiden mukaan.

Ei musta hullumpi idea toi biisijuttu. Mitähän se vaan mahtaa maksaa? Meidän suvussa noita herkkiksiä piisaa, saattais siis osua ja upota.

Musta ois kauheeta saada joku biisi lahjaksi, kun puolen vuoden päästä täytän 50. Jos joku taikoisi mulle liput Rammsteinin keikalle, niin sen parempaa lahjaa en tulisi eläissäni saamaan.

Yhteistyössä