mitä my little ponyja nämä on (sis kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa on sellaisia poneja, joita sai 80 ja 90 luvun taitteessa. Meidän esikoisella oli ainakin tuommoinen keltainen ( vasemmalla ). Hinnasta en osaa sanoa mitään. Meillä on useita samantyyppisiä poneja vieläkin kuopuksen leikeissä ( jäi isosiskolta )

Noi on niitä melko ekoja 80-luvulla tulleita poneja.. tuon jälkeen tuli pegasos-ponyt ja sit yksisarviset ponyt.. nyttemmin mun tytön aikana kaupoissa on ollut ponyja joilla oli magneetit jaloissa eli jäivät kivasti leikkiessä patteriin kiinni :D ja äskettäin kun olen tehnyt ponyhankintoja niin siivelliset on tulleet taas, mutta sellaisilla liikkuvilla irtosiivillä.. Kirppareilla nuo on haluttua tavaraa kyllä, isäni on tytölle niitä metsästänyt, mutta en tiedä paljonko ihmiset noista on valmiita maksamaan kun uuden saa kaupasta 9 - 13 euron hintaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Kirpparilta itse ostanu 1-4.50 euroa.
Sama juttu. Enempää en ole maksanut, kyllä pyyntiä on ollut 7e ja silmät kynällä sutattujakin. Itselläni oli lapsena näitä ja ne ovat tallella. Keräilen pikuhiljaa kirpputoreilta lisää. Ne on vaan niin ihania.

Alkuperäinen kirjoittaja ap kysyy:
koitin huuto-netistä vähän kattoo yhden ponin löysin mikä minullakin on.
ja mitä nuo g1 ja g3 tarkoittaa

huhuile keittiönoitaa..joskos se osais auttaa...ainaskin barbeissa asiantuntija jos sitten noissakin..noi kaks keltasta ja se sininen..muistan nähneeni kaupassa sillon ku olin ite jotain 7v? eli 80luvun lopulla?

Alkuperäinen kirjoittaja poni:
eikös g1 ole kasaria, g2 ysäriä ja g3 tätä vuostuhatta. ovat ihan erinäköisiäkin, ainakin nuo g2 poikkeavat ulkonäöllisesti.

kiitos tiedosta näin voi ollakkin. g3 oli ainakin uudennäköisiä,kimaltelevia.

tuo punaharjainen on
Cherry Sweet mikä on suomeksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap kyselee taas:
Alkuperäinen kirjoittaja poni:
eikös g1 ole kasaria, g2 ysäriä ja g3 tätä vuostuhatta. ovat ihan erinäköisiäkin, ainakin nuo g2 poikkeavat ulkonäöllisesti.

kiitos tiedosta näin voi ollakkin. g3 oli ainakin uudennäköisiä,kimaltelevia.

tuo punaharjainen on
Cherry Sweet mikä on suomeksi =)

Makea Kirsikka?

Yhteistyössä