Mitä muuta tämä voi olla kun alkava keskenmeno? :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Laittaa ne OYS:n jos on aihetta. Mut millä pirulla mä menen sinne, jos pitää lähtee, mies ei edelleenkään pysty ajaa sen polven takia, ja tyttökin kuumeessa... :(

Taksilla?

Jaa, no joo, se tietty, mut takasin päin ei saa taksilappua, jos ei ole tehty toimenpidettä... :/

Laittaa ne OYS:n jos on aihetta. Mut millä pirulla mä menen sinne, jos pitää lähtee, mies ei edelleenkään pysty ajaa sen polven takia, ja tyttökin kuumeessa... :(

Taksilla?

Jaa, no joo, se tietty, mut takasin päin ei saa taksilappua, jos ei ole tehty toimenpidettä... :/

Kyllä minä maksaisin mukisematta sen taksin, koska onhan sentään kyse kallisarvoisesta asiasta.
Tsemppiä ja toivotaan että kaikki on ok! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Kerrotko mulle, mitä tää tarkoittaa, tiedän, et termi on olemassa, ja sitä käytetään, mut en tiedä, mitä sillä tarkoitetaan.

Siis istukka on kohdunsuun päällä. :hug:

aivan mut yleensä se siirtyy raskauden edetessä pois kohdunsuun päältä

Kun mut on kyllä useaan otteeseen ultrattu jo, eka varmistettiin, et alkio on kohdussa, eikä ulkopuolella, sit katsottiin, et sydän lyö, ja np-ultra 2 viikkoa sit, eikä kertaakaan ole kukaan sanonu, et missä kohdassa se istukka olis kiinni... :/

Taksilla?

Mutta se on sitten sen ajan murhe. Olet vaan onnellinen jos ei ole mitään pahempaa, niin mielelläs maksat sen taksin kotiinkin! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:

Taksilla?

Kyllä minä maksaisin mukisematta sen taksin, koska onhan sentään kyse kallisarvoisesta asiasta.
Tsemppiä ja toivotaan että kaikki on ok! :flower:

Juu, maksan tietysti, jos ei muuta vaihtoehtoa ole.

Kun mut on kyllä useaan otteeseen ultrattu jo, eka varmistettiin, et alkio on kohdussa, eikä ulkopuolella, sit katsottiin, et sydän lyö, ja np-ultra 2 viikkoa sit, eikä kertaakaan ole kukaan sanonu, et missä kohdassa se istukka olis kiinni... :/

Ei sillä yleensä ole näin alkuraskauden aikana väliä, yleensä se siirtyy siitä pois kun kohtu kasvaa. Jos se istukka on vielä edessä myöhemmillä viikoilla sitä seurataan tarkemmin. :hug:

Mua vaan niin pelottaa tämän raskauden kans muutenkin, et kaikki ei suju loppuun asti hyvin :'( Meillä on ollu aikalailla koettelemuksia kuitenkin, niin miksei tämä raskaus sit vois sujua onngelmitta? Tietysti tuota keskenmenoa on tähän asti pelänny, niin sit kun alkaa yks kaks yllättäen verinen vuoto, niin ei se ainakaan helpota oloa, ja mielialaa... :(

mäkin vuodin viikon niin että ravasin neuvolassa ja sairaalassa joka päivä kun pelkäsin että menee kesken kun jännäsin istukkatutkimuksen tuloksia,Verinen vuoto mulla alko istukkatutkimuksen päivänä ja loppu viikon päästä heti kun kuulin että terve pieni tyttö siellä on ja tuossa se neiti painelee ja ikää 1.5V.

Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
mäkin vuodin viikon niin että ravasin neuvolassa ja sairaalassa joka päivä kun pelkäsin että menee kesken kun jännäsin istukkatutkimuksen tuloksia,Verinen vuoto mulla alko istukkatutkimuksen päivänä ja loppu viikon päästä heti kun kuulin että terve pieni tyttö siellä on ja tuossa se neiti painelee ja ikää 1.5V.

niin ja mulla on 4 keskenmenoa takana (rv 19,rv 12,rv7,rv7)

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:

Ei sillä yleensä ole näin alkuraskauden aikana väliä, yleensä se siirtyy siitä pois kun kohtu kasvaa. Jos se istukka on vielä edessä myöhemmillä viikoilla sitä seurataan tarkemmin. :hug:

Tarkoitatko myöhemmillä viikoilla jotain tyyliin rv 20 vai?

Sisulle :hug:

Mä oon vuotanut nää kaks viimeistä raskautta enenmmän ja vähemmän koko raskauden ajan ja viime raskaudes kävi just noin kun sulla nyt on käynyt ja kaikki oli silti hyvin. Kohdunsuulta mulla ne vuodot aina tuli.

Toivotaan, että kaikki kuitenkin olisi kunnossa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
Sisulle :hug:

Mä oon vuotanut nää kaks viimeistä raskautta enenmmän ja vähemmän koko raskauden ajan ja viime raskaudes kävi just noin kun sulla nyt on käynyt ja kaikki oli silti hyvin. Kohdunsuulta mulla ne vuodot aina tuli.

Toivotaan, että kaikki kuitenkin olisi kunnossa :hug:

Selvisikö sulle syy, miks kohdunsuulta tulee vuotoja, olis siis jotain pintaverisuonien kateamisia vai?

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Ei se välttämättä keskenmenoa ole. Onko kipuja?

Paljon tsemppiä, parasta toivoen!! Tule sitten ilmoittamaan!! :flower:

Ei ole kipuja. Muutamana päivänä on ollu pientä jomotusta munasarjan kohdalla molemmilla puolilla, olen pistäny kohdun kasvun piikkiin ne. Mut selkäkipuja on kyllä ollu vaikka muille jakaa. Liittyiskö toisiinsa...?

Toivottavasti kaikki on siellä hyvin! Tsemppiä... Uskon että pelottaa ja ahdistaa.

Mulle lääkäri on sanonut että kovat selkäkivut on huono merkki, mutta ei kaikilla. Joillakin kohdunkasvukivut säteilevät selkäänkin. Miten sulla oli ekassa raskaudessa?

Ei mitään selvää syytä löydetty koskaan. Pintaverisuonista siis ilmeisesti vaan veri tuli, kun kohdunsuu on kuitenkin todella verestävä.

Mulle sanottiin aina, että se on hyvä merkki, kun vuoto hyytyy nopeasti. Rusehtavaa vuotoa saatto sitten vielä tulla jonkin aikaa, mutta kirkas vuoto yleensä loppui yön aikana.

Täällä ollaan hengessä mukana, jotta pikkuisella ois kaikki hyvin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Toivottavasti kaikki on siellä hyvin! Tsemppiä... Uskon että pelottaa ja ahdistaa.

Mulle lääkäri on sanonut että kovat selkäkivut on huono merkki, mutta ei kaikilla. Joillakin kohdunkasvukivut säteilevät selkäänkin. Miten sulla oli ekassa raskaudessa?

Siis tämähän on mun 4. raskaus. Ei ole muissa ollu tämmösiä selkäkipuja, mut meillä on kyl kotona se tilanne, et mä ole pph, kokki, siivooja, autokuski, koirien lenkkeilyttäjä aamua iltaa ja talonmies samaan aikaan, kun mies on vempassa polvileikkauksen jäljiltä. Että voihan noi selkäkivut johtua siitäkin, et olen esim.- tehny joka juutaan päivä lumityöt (ei mikään pieni alue ), mitä ei ole aiemmin tarvinnu hirveesti tehdä...

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:

Siis tämähän on mun 4. raskaus. Ei ole muissa ollu tämmösiä selkäkipuja, mut meillä on kyl kotona se tilanne, et mä ole pph, kokki, siivooja, autokuski, koirien lenkkeilyttäjä aamua iltaa ja talonmies samaan aikaan, kun mies on vempassa polvileikkauksen jäljiltä. Että voihan noi selkäkivut johtua siitäkin, et olen esim.- tehny joka juutaan päivä lumityöt (ei mikään pieni alue ), mitä ei ole aiemmin tarvinnu hirveesti tehdä...

Okei. No en ihmettele sitten yhtään selkäkipujasi. Aikamoiset hommat sulla :)

Mutta tosiaan, hengessä mukana että pikkuisella on kaikki hyvin :heart:

Yhteistyössä