Mitä mun pitäis tehdä tän asian kanssa?Onko kenelläkään ollut vastaavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku ihaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikku ihaa

Vieras
lyhyesti tilanne on tämä: Meillä on ns.uusperhe, miehellä ja minulla molemmilla yksi oma lapsi ja yhteinen tulossa. Aluksi mies oli hyvin suvaitsevainen lastani kohtaan,piti häntä tasavertaisena perheenjäsenenä,mutta sitten kaikki muuttui yllättäen,ilman syytä. Hänen mielestään lapseni ei kuulu meidän perheeseen,kaikki mitä lapseni tekee tai sanoo ärsyttää häntä ja hän ei vaan hyväksy häntä ollenkaan ja haukkuu lastani minulle vaikka millä sanoilla. Minulle hän kyllä on ollut "hyvä"mies,mutta se miten hän käyttäytyy lastani kohtaan, tappaa tunteeni häneen,koska en voi asiaa hyväksyä.
Yhteistä lasta hän halusi paljon ja oli aluksi valmis kaikkeen,mitä se eteensä tuo,mutta nyt yllättäen hän ilmoitti,että minun on tehtävä abortti,koska ei ole valmis siihen,koska ei nää meitä enää vuosien päästä yhdessä...
Tuntuu,että olen niin loppu kaikkeen ja en tiedä mitä mun pitäis asian kanssa tehdä... Lastani ja tulevaakin rakastan kuitenkin yli kaiken.

Jos mies ei näe teitä enää vuosien päästä yhdessä, ni kai sitä voisi erota nyt jo. Mä en ainakaan katselis miestä joka ei hyväksyisi lastani ja puhuisi tästä pahaa.

Meillä oli vastaavaa, MUTTA se alkoi vasta kun yhteinen lapsi syntyi. Hänellä tosin ei ollut vielä omaa lasta. Tilanne kärjistyi todella pahaksi ja lopulta erottiin kun yhteinen lapsemme oli alle 1v

Jätä se mies vielä kun voit, sinun ei tarvitse hyväksyä sitä millään lailla ettei hän välitä lapsestasi. VIELÄKIN, jos lapseni tappelevat, hän suuttuu MINUN lapselleni siitä, vaikka erosta on jo 5v

se ero tuntuu itsestänikin ainoalta oikealta vaihtoehdolta,vaikka kuinka sitä toivoo,että toinen voi vielä muuttua...kun kerta voi muuttua noinkin päin,ettei enää hyväksy lastani eikä enää halua syntymätöntä lastaankaan...

Yhteistyössä