Vitsi mä olen niin väsynyt!!!!!Mitä mun pitäis tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mun pitäis tehdä?Mun mies myös väsynyt kun mun äiti käy meille joka päivää,hänet pitäis otta mukaan aina vaikka jos me olemme menoss kauppaan,jos me haluamme mennä rannalle vain perheen kanssa sit hän suuttuu,hän voi jäädä yöks.....ei hän häiritsee minulle mut mä haluan olla ja esim matkustaa myös oman perheen kanssa!Ja sit vielä hän oli äsken meillä mull oli mieli massa,sit hän suuttui ja lähti sen takia!!!!:((((

Oletko puhunut äitisi kanssa kanssa asiasta? kai nyt akuinen ihminen voi sanoa äidilleen, että me tehdään asiast ihan vaan oman perheen kesken ja pyydetään sua sitten mukaan kun siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Oletko puhunut äitisi kanssa kanssa asiasta? kai nyt akuinen ihminen voi sanoa äidilleen, että me tehdään asiast ihan vaan oman perheen kesken ja pyydetään sua sitten mukaan kun siltä tuntuu.
mä muistan mun mies yritti puhua hänen kans jo viime vuona hän aloitti itkeä ettei omat lapset välitävät hänestä......

jos mun äiti kävis vaik joka pvä,hänellä munasarjasyöpä =( siksi käyn ite joka pvä häntä kattomas.isäni käy joka päivä meitä moikkaamas ja kiva onkin.

Hän aina sano että hänellä ei ole oma elämää enää ja sit hän syytä aina mua ,,,,kun hän oli naimisissa kamalan miehen kanssa hän oli väkivaltainen meill oli paljon riitoja kotona,,,ja nyt hän syytä mua että hän otti avioero vain mun takia että sull olis rauhalisempi

niin kun mä sanoi ei hän häiritsee minulle,,mut joskus me haluamme mennä jonnekin vaan perheen kanssa ilman huonoa omatuntoa,kun jos me mennään jonnekin ilman häntä hän suuttu ja itke

Yhteistyössä