Mitä mulle XL:lle päälle häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady Daami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady Daami

Vieras
Olisi sukulaisen häät tulossa tossa kk:n päästä. Häät ovat "ei niin" viralliset. Vihkiminen maistraatin puolesta ja sitten BILEET ruokineen, juomineen ja tansseineen.

Mä mietin, että mitä sitä laittais päälleen? Olen XL-kokoinen ja melko avuton vaatteiden yhdistelemisessä. Haluaisin aina pukeutua yltiönaisellisesti, mutta multa puuttuu taito ja hiukan pätäkkääkin uusien ja kivojen vaatteiden hankkimiseen.

Laittakaa, vaikka kuvia auttamaan mun tuskaa. PLEASE!

Tämä ja mustat leggingsit ja isohkoja mustia koruja. Hiukset ylös. On tarpeeksi juhlava ja samalla bilekelpoinen.

http://www.asos.com/Asos/Asos-Curve-Chiffon-Kaftan-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1419360&cid=9579&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Pink

Olen joo XL, mutta ihan normi kaupasta saan tarpeelliset vaatteet, en siis ole monen X:n XL (vaan yhen).

Haluan siis pukeutumisvinkkejä ja uusia ideoita, joita en itse ole keksinyt. Laittakaa kuvia, pliis!!!!

[QUOTE="Lady";23229559]Olen joo XL, mutta ihan normi kaupasta saan tarpeelliset vaatteet, en siis ole monen X:n XL (vaan yhen).

Haluan siis pukeutumisvinkkejä ja uusia ideoita, joita en itse ole keksinyt. Laittakaa kuvia, pliis!!!![/QUOTE]

laihduta ja laita säkki olet kuin perunasäkki

Alkuperäinen kirjoittaja häkki;23229560:
laihduta ja laita säkki olet kuin perunasäkki

Kiitos tästä kommentista.

Tällaisia ovat tämän palstan kommenttien helmien helmet.

...kohtele muita kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. .....vai miten se menikään??????

Jätä menemättä paikalle. Ei kukaan oikeasti halua katsella lihavia ämmiä jotka yrittävät väkisin pynttäytyä ja saada itsensä näyttämään hoikemmalta. Kuvottavaa. Tee palvelus muille ja jää pois koko tapahtumasta, vaikkapa "sairauden" vuoksi.

ProductDisplay

en nakojaan saa suoraan kuvaa laitettua. tassa linkki.
Purple embellished tunic - Going Out tops - Tops & Tunics - evans

NO mitkä ovat parhaita puoliasi? Korosta niitä. Nyrkkisääntönä voisi pitää juhlapukeutumisessa sitä, että korosta yht naisellista piirrettä sekä pukeutumisessa että miekissä. Jos Sinulla on kuaniit sääret, valitse asu, joka korostaa niitä, mutta vastaavasti peittävämpi yläosa. Jos sinulla taas on esim. kauniit rinnat, valitse hyvät liivit ja hivelevä kaula-aukko -mutta peittävämpi alaosa ja hillitymmät kengät.

Yhtenäinen vaate (kokomekko/puku) hoikentaa ja pidentää. Valitse yksiväristä, ehkä tummaa kun on vielä talvi, ja korosta värikkäillä asusteilla ja yksityiskohdilla. Älä liioittele!

Meikissä korosta yhtä asiaa: Joko voimakkaat silmät, ja neuraalimmat huulet. Tai vastaavasti perusmeikki silmiin ja voimaakkaanpunaiset huulet vastapainoksi.

Paras vikki kuitenkin on se, että älä lue näiden mulkkujen kommentteja. Pukeudu siten, että tunnet itsesi kauniiksi.

Kivoja juhlia!

[QUOTE="vieras";23231016]Jätä menemättä paikalle. Ei kukaan oikeasti halua katsella lihavia ämmiä jotka yrittävät väkisin pynttäytyä ja saada itsensä näyttämään hoikemmalta. Kuvottavaa. Tee palvelus muille ja jää pois koko tapahtumasta, vaikkapa "sairauden" vuoksi.[/QUOTE]

Kuka on sanonut, että pitäisi näyttää jotenkin hoikemmalta? ...en minä ainakaan. Ja onnexi on niin, että en ole saanut kutsua ulkonäköni vaan todellisen ystävyyden vuoksi.

Aloituksen tarkoitus oli kerätä uusia ideoita omaan juhlapukeutumiseen, ei löytää mitään taikaviittaa, joka hoikëntaa 10 kg. Olen sopivasti rehevä ja ylpeä siitä!

Tämä keskustelu ei ole tarkoitettu lihavia inhoaville ulkonäkökeskeisille emotionaalisesti keskenkasvuisille ruipeloille. ....anteeksi pyyntö niille hoikille ihanille ja sydämellisille palstalaisille, jotka aidosti haluavat osallistua ketjuun vinkatakseen minua ja muita muotia opetteleville!

[QUOTE="vieras";23231016]Jätä menemättä paikalle. Ei kukaan oikeasti halua katsella lihavia ämmiä jotka yrittävät väkisin pynttäytyä ja saada itsensä näyttämään hoikemmalta. Kuvottavaa. Tee palvelus muille ja jää pois koko tapahtumasta, vaikkapa "sairauden" vuoksi.[/QUOTE]

Jätä sä tulematta palstalle. Ei kukaan oikeasti jaksa lukea typeriä purkauksia tyypeiltä, jotka väkisin yrittävät olla ivallisia ja saada omia kaunojaan purettua toisten kustannuksella. Kuvottavaa. Tee palvelus muille ja sulje tietokoneesi vaikka "päivitysongelmien" takia.

Idiootti! :mad:

Yhteistyössä