Tässä vuosien varrella oon tullut paljon tietoisemmaks ulkonäöstäni mitä koskaan olen ollu. Nuorena kiskasin vaatteet päälle, laitoin tukan ja menoks. Nyt peilaan ja sovitan ja mikään ei tunnu käyvän päälle tai näyttävän hyvältä. Tukkaa ei saa ikänä hyvin vaikkei sitä nyt päässä liikaa olekaan. Meikata en hienosti osaa, kun niin vähän käytän meikkiä. Enkä jaksa enkä ehdikään meikata, eikä se oikein mun juttu olekaan.
Mutta nyt masentaa, että niin monet ikäiseni näyttää vieläkin "parikymppisiltä" ja muutenkin "hyvin hoidetuilta". Mun naamani on rupsahtanu, kropasta vain muisto jäljellä...
Kyllähän mä tiedän että itsestään pitäis pitää huolta, mutta missä välissä neljän lapsen ja koiran ja miehen jälkeen ehtisi/jaksaisi?!? Mies kyllä tykkää minusta ja kehuu kauniiksi, mut sekin tuntuu et junhan puhuu kun itse tiedän etten sitä ole. Tai luulen..
Kaippa se 30-kriisi voi tulla jälkeenkinpäin?? :ashamed:
Joopa joo, nyt painun vetämään Betoluxia leikkimökin lattiaan. :snotty: Sorry vaan valitus...
Mutta nyt masentaa, että niin monet ikäiseni näyttää vieläkin "parikymppisiltä" ja muutenkin "hyvin hoidetuilta". Mun naamani on rupsahtanu, kropasta vain muisto jäljellä...
Kyllähän mä tiedän että itsestään pitäis pitää huolta, mutta missä välissä neljän lapsen ja koiran ja miehen jälkeen ehtisi/jaksaisi?!? Mies kyllä tykkää minusta ja kehuu kauniiksi, mut sekin tuntuu et junhan puhuu kun itse tiedän etten sitä ole. Tai luulen..
Kaippa se 30-kriisi voi tulla jälkeenkinpäin?? :ashamed:
Joopa joo, nyt painun vetämään Betoluxia leikkimökin lattiaan. :snotty: Sorry vaan valitus...