Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Varaudu et illat on sit viileempiä ku arska on poistunu. Kylmä siellä ei tähän aikaan ole kuitenkaan. Sellaset hyvät kengät kannattaa ottaa mukaan joilla on kevyt kävellä.
Kukkaro mukaan ja sit siellä ekana kauppaan vaan ostoksille. Kenkiä on vaikka kuinka paljon eikä ne maksa oikeastaan mitään. Mä ostin 8 paria kenkiä ku vimeks kävin huhtikuussa siellä.
Mihin päin oot menossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Varaudu et illat on sit viileempiä ku arska on poistunu. Kylmä siellä ei tähän aikaan ole kuitenkaan. Sellaset hyvät kengät kannattaa ottaa mukaan joilla on kevyt kävellä.
Kukkaro mukaan ja sit siellä ekana kauppaan vaan ostoksille. Kenkiä on vaikka kuinka paljon eikä ne maksa oikeastaan mitään. Mä ostin 8 paria kenkiä ku vimeks kävin huhtikuussa siellä.
Mihin päin oot menossa?
Ei ollu ainakaan Phuketissa viime helmikuussa illalla yhtään sen viileämpää. Pitkähihaista ei tullut mieleenkään ottaa illalla mukaan. Eli pitkähihaisia ei todellakaan reissuun tarvita muuta kuin ne mitä matkoilla tarvii.
Itse suosoittelen sitä finnairhopissa myytävää ultrasun.merkkistä aurinkosuojaa, joka ei ole rasva vaan alkoholipohajien. Se on aohan huippuainetta! Ei tarvi laittaa ku aamulla iholle, ja ei tunnu yhtään sitlä. että olisi rasvannut ittensä, niinkuin tavallislla rasvoilla!
Hyvää matkaa!
nimim. "Krooninen matkakuume"![]()