Mitä muita ruokia mä olen "unohtanut"!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Enna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lihaperunasoselaatikko (muusi kiillotetaan munalla js kaadetaan jauhelihakastikkeen päälle ja sitten uuniin), lihaperunalaatikko, Hampurin kala (kotsan kirjan seitiohje)

[QUOTE="Vieras";28301884]Tilliliha, kanaviillokki ja kaalilaatikko.[/QUOTE]

Kaalilaatikko on ok mutta kahdesta muusta on 70-luvun lapsella kauhumuistot kouluruokailusta :-/

Uunimakkara juustolla?

Ostin huomiseksi janssoninkiusaukseen tarvikkeet! Tilliliha on hyvää ja merimiespihvit, mutta mä oon tosi huono tekeen liharuokia, en ymmärrä miksei niistä tuu ikinä hyviä!?

Ja mmm.. kaaliruuat on hyviä, mutta muut meillä ei niitä syö :/

siskonmalkkarakeittoa
Mutta ikinä en tekisi kalakeittoa seitistä. en ikinä, kalakeitto tehdään lohesta.

:D Kyllä sen kalakeiton voi seitistäkin halutessaan tehdä ja ihan hyvää siitäkin tulee, kun osaa tehdä ja maustaa hyvin.Onhan se toki lohesta tehtynä paljon parempaa.
Siskonmakkarakeittoa ei meidän ruokapöydässä ole nähty ikinä, koska mä kammoksun siskonmakkaraa, eikä meillä nuorisokaan siitä pidä.

[QUOTE="Enna";28302876]Ostin huomiseksi janssoninkiusaukseen tarvikkeet! Tilliliha on hyvää ja merimiespihvit, mutta mä oon tosi huono tekeen liharuokia, en ymmärrä miksei niistä tuu ikinä hyviä!?

Ja mmm.. kaaliruuat on hyviä, mutta muut meillä ei niitä syö :/[/QUOTE]

Et ehkä kypsennä ja mausta lihaa oikein?

Yhteistyössä