mitä muita matkan järjestäjiä on ,kuin aurinkomatkat ja tjäreborg??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nama nyt ainakin tiedan, varmasti on paljon lisaakin:

Finnmatkat, Aktiv-Resor, Etumatkat, Hispania, Kohdematkat Kaleva, Lomamatkat, Matkapojat, Matkantekijat, Matka-Vekka, Olympia-Kaukomatkat, Smt(Suomen Matkatoimisto), Ok-matkat, Matkatalo Mr.Travel.

Minne pain olette suuntamassa?

nostan tämän vähän muistiksi itsellenikin kun taas vaihteeksi surffailen matkatoimistojen sivuilla itsekin.
oliko listassa jo Domina? joissakin keskustelupalstoilla ryöpytettiin Dominaa aika paljon mutta meidän kaksi Dominamatkaa on olleet ihan onnistuneita.
kesän matkat menee itse räätälöityinä mutta talvella noita paketteja pitää ostella jos haluaa jonnekin vähän lähemmäs ja helposti.
Ai juu ja vieläkös se Detour tai detur vielä lähinnä Turkkiin ja Tunisiaan vie?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
nostan tämän vähän muistiksi itsellenikin kun taas vaihteeksi surffailen matkatoimistojen sivuilla itsekin.
oliko listassa jo Domina? joissakin keskustelupalstoilla ryöpytettiin Dominaa aika paljon mutta meidän kaksi Dominamatkaa on olleet ihan onnistuneita.
kesän matkat menee itse räätälöityinä mutta talvella noita paketteja pitää ostella jos haluaa jonnekin vähän lähemmäs ja helposti.
Ai juu ja vieläkös se Detour tai detur vielä lähinnä Turkkiin ja Tunisiaan vie?

Kesalla kylla tormasin viela Detouriin. Tuo Domina on taysin tuntematon minulle.

muuten, saitko spostia?

Yhteistyössä