mitä modet on mieltä palstan uudistuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja letkukinttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ihan jees. :)

Ekat naurut mitä olen saanut sitten palsta uudistuksen jälkeen!

Ainakin jotkut asiat siis söilyy ennallaan, kiitos pintelin!

images

Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ihan jees. :)

Ekat naurut mitä olen saanut sitten palsta uudistuksen jälkeen!

Ainakin jotkut asiat siis söilyy ennallaan, kiitos pintelin!

images

Ai niin, oli se topikki, jossa Pintelin perääkuulutti itselleen modeoikeuksia ja siitähän nousi (totta kai) kauhea älämölö :D Pintelinillä on taito saada tarvittaessa ihmiset takajaloilleen ja karvat pystyyn :laugh: Palsta olisi huomattavasti tylsempi ilman häntä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko kyykerökin mode?

Joo, olenhan minä. Pari viikkoako tästä nyt on?

Pitäisi lukea profiilissa, jos on mode? :) Ainakin Pinkillä ja Jätkällä lukee.
Sipulilta tuli esiin joku vanha profiili(?), jossa ei ollut mainintaa, kirjautuneenakin sen mukaan ollut viimeksi joskus 2006! (Onkohan jotain palstan uudistumisen käynnissä olon ongelmia?...)

Tai sitten yksi hyvä vaihtoehto olisi, että modet saisivat toimia rauhassa anonyymeina, kuten äiti 40plusplus jossain aikaisemmasssa ketjussa ehdotti!

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko kyykerökin mode

Pitäisi lukea profiilissa, jos on mode? :) Ainakin Pinkillä ja Jätkällä lukee.
Sipulilta tuli esiin joku vanha profiili(?), jossa ei ollut mainintaa, kirjautuneenakin sen mukaan ollut viimeksi joskus 2006! (Onkohan jotain palstan uudistumisen käynnissä olon ongelmia?...)

Tai sitten yksi hyvä vaihtoehto olisi, että modet saisivat toimia rauhassa anonyymeina, kuten äiti 40plusplus jossain aikaisemmasssa ketjussa ehdotti!

Me Sipulin, Pinkin ja Kyykerön kanssa olemme ihan omaaloitteisesti ilmoittaneet olevamme modeja, muutenhan me toimisimmekin anonyymeina.

Minä tykkään tästä uudistuksesta, on paljon selkeämpi kuin vanha palsta oli,, minun mielestäni.

Yhteistyössä