Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:kyselee hän???
ai síe oot ottanu moden viran harteilles?Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ihan jees.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Kaikki modet on ilmottaneet tykkäävänsä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ihan jees.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NuoriAikuinen:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ihan jees.![]()
Ekat naurut mitä olen saanut sitten palsta uudistuksen jälkeen!
Ainakin jotkut asiat siis söilyy ennallaan, kiitos pintelin!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kyykerökin mode?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kyykerökin mode?
Joo, olenhan minä. Pari viikkoako tästä nyt on?
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onko kyykerökin mode
Pitäisi lukea profiilissa, jos on mode?Ainakin Pinkillä ja Jätkällä lukee.
Sipulilta tuli esiin joku vanha profiili(?), jossa ei ollut mainintaa, kirjautuneenakin sen mukaan ollut viimeksi joskus 2006! (Onkohan jotain palstan uudistumisen käynnissä olon ongelmia?...)
Tai sitten yksi hyvä vaihtoehto olisi, että modet saisivat toimia rauhassa anonyymeina, kuten äiti 40plusplus jossain aikaisemmasssa ketjussa ehdotti!
Me Sipulin, Pinkin ja Kyykerön kanssa olemme ihan omaaloitteisesti ilmoittaneet olevamme modeja, muutenhan me toimisimmekin anonyymeina.
Minä tykkään tästä uudistuksesta, on paljon selkeämpi kuin vanha palsta oli,, minun mielestäni.