mita ,mita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mita mita mita sina sanoa, onko pizzassasi jotain muka vikana... tuli tuosta otsakkeesta mieleen :D
Mut joo, rekisteröityminen... hyvää, just noi yksityisviestit. Huonoa se, että kerran erehdyt mustana "möläyttämään" jotain väärää väärässä paikassa ja väärällä hetkellä, niin se VARMASTI muistetaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Yksityisviestit ovat joskus käteviä.

Vastaa rehellisesti! Kuinka usein sulle tulee yv tai kuinka usein itse y-viesteilet muille??
Itse en koskaan saa mustalle nikilleni viestejä, vaikka olen palstaillut iät ja ajat.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
mita mita mita sina sanoa, onko pizzassasi jotain muka vikana... tuli tuosta otsakkeesta mieleen :D
Mut joo, rekisteröityminen... hyvää, just noi yksityisviestit. Huonoa se, että kerran erehdyt mustana "möläyttämään" jotain väärää väärässä paikassa ja väärällä hetkellä, niin se VARMASTI muistetaan ;)

Ikuisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Yksityisviestit ovat joskus käteviä.

Vastaa rehellisesti! Kuinka usein sulle tulee yv tai kuinka usein itse y-viesteilet muille??
Itse en koskaan saa mustalle nikilleni viestejä, vaikka olen palstaillut iät ja ajat.

Nykyään aika harvoin minulle tulee y-viestejä, mutta usein olen vaihtanut sitä kautta tietoja, joita en halua palstalla yleisesti vaihtaa, sopinut tapaamisia tai lähettämisiä sun muuta. Ja muutamien kanssa, jos harvoin satutaan palstalle yhtä aikaa, voidaan vaihtaa kuulumisia tarkemmin.

+ on muut keskustelualueet, yksityisviestit ja vaikkapa se ettei kukaan voi käyttää sun nikkiäs huijaamistarkoituksessa. Niinkuin esim tämän erään Neelen tapauksessa. Jäät myös paremmin mieleen.

Yhteistyössä