Miksi Suomalainen toivoisi etta Suomalainen urheilujoukkue haviaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähemmän metelöintiä ja vouhkaamista. Ja ehkä jos Suomi häviää jossain lajissa tarpeeksi rankasti tarpeeksi monta kertaa, niitä otteluita ei enää kukaan viitsi katsoakaan, joten ne eivät enää säätele koko illan muuta tv-ohjelmaa.

Moni varmaan toivoo, että saisi itse vaikkapa kumppaniltaan osakseen vastaavanlaista herpaantumatonta huomiointia ja loputonta mielenkiintoa, joka nyt uhrataan tuonkin urheilulajin seuraamiseen.

toivo ja usko mennyt kyseiseen joukkueeseen..parempi hävitä kerta rytinällä ku saada sääli mitali.. tai no ehkä se et joukkue ottais opiks et ei ne oo niin loistavia mitä ne kuvittelee olevansa

Mä en toivo häviötä, enkä voittoa, en yhtään kenellekään, koko jääkiekko on niin EVVK kuin vaan olla ja voi. Suomi kun voitti MM-kultaa, niin olin varmaan ainut ihminen koko planeetalla jolla ei ollut asiasta mitään aavistustakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Vähän asian vierestä, mutta kannustatko, Gloria, kilpailuissa Suomea vai USA:ta ? Siis, jos ovat samoissa kilpailuissa.

Jos siis matsi jossa Suomi ja USA vastakkain niin Suomea kannustan. =)

Niin minäkin.Entä lapsesi ?

Meilla se on varsinainen sirkus kun tammoinen tilanne on - osa kannustaa Suomea ja osa USAta - vaihtelee se kuka kannustaa mitakin. Ja mina lietson lisaa tulta koko meteliin! :D

Vähän asian vierestä, mutta kannustatko, Gloria, kilpailuissa Suomea vai USA:ta ? Siis, jos ovat samoissa kilpailuissa.

Jos siis matsi jossa Suomi ja USA vastakkain niin Suomea kannustan. =)

Tuli tästä mieleen, et mun serkut jotka kaikki ovat syntyneet Ruotsissa ja ovat Ruotsin kansalaisia kannattavat myös aina Suomea :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Janna ajatus - kannustatko lasten urheilukilpailuissa omaa lastasi vai jotain muuta lasta?

Himppasen huono vertaus...

ei ollut mikaan vertaus - han kysyi etta miksi pitaa aina sita omaa kannustaa ja mina kysyin jatkokysymyksen - minusta kuitenkin lapset ja isanmaa ovat aika tunnelatauksellisia kasitteita...

Mä olen sen verran antijääkiekko ihminen, että ei vois vähempää kiinnostaa. Mulle ylipäänsä on ihan yks lysti, jos Suomi häviää urheilukilpailuissa, oli se mikä kilpailu tahansa. Mun puolesta saavat hävitäkin ihan vapaasti. Jääkiekon mestaruus -95 tuntui ainakin syövän joksikin aikaa silloisen asuinkuntani ihmisten aivoja aika reippaasti. Jos se vaikuttaa aina samallalailla, häviö on huomattavasti parempi vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mun mielestä on piristävää, kun Suomi ei pärjää. :xmas:
Pääasia ettei voita, 1995 oli niin karmea kokemus.

Aivan samaa mieltä - taas.

Meillä minä olen se, joka on jääkiekosta kiinnostunut, miestä ei kiinnosta pätkääkään. Mutta en ole fanaattinen Suomi-jääkiekon kannattaja, vaan seuraan kisoja siksi, että ne ovat kiinnostavia. Ja kisat ovat sitä kiinnostavammat, mitä yllättävämmät tulokset niistä tulevat.

Että ei muuta kuin Tanska maailmanmestariksi! Silloin olisi syytä juhlia. :D Ja Suomi karsintasarjaan hankkimaan kokemuksia. :)

Meidän silloinen naapuri hiihteli suomen lipun kanssa pitkin pihoja -päällä vain tohvelit- :xmas:

Meidän silloinen naapuri hiihteli suomen lipun kanssa pitkin pihoja -päällä vain tohvelit- :xmas:

No siis just tätä. Ja se karmeuskin liittyy tähän. Digikuvia siltä ajalta ei ole, muttä tässä vähän makua...

20060523c.jpg

den+glider+in.jpg

Yhteistyössä