Mitä mitä nimi Ebba?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ebba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ebba"

Vieras
Minä ja mieheni olemme miettineet tyttäremme nimi Ebba. Aioin kysyä teiltä, muiden äitien, mitä mieltä olette nimestä. Tee se tai et pidä? Olemme Suomen ja Ruotsin ja ruotsin täysin miten se on, kun tyttö? Vai ehdottaa muita nimiä, nimet suomalaiset. Pidämme myös nimet romanien niitäkin ole ehdottanut tietysti. Englanti, ruotsi, suomi ja romanien yhteinen nimi on siis syntynyt.

Tein tämän google kääntäjä, enkä voi tarkistaa oikein.

Voitko kirjoittaa tähän vain puhdistaa Suomen kielen niin, että jokainen voi ymmärtää?

Kiitos.

Kiva nimi. Suomalaisia nimiä esim Venla ja Aino, romanipuolelta Milaja, Carmen, Rosita, Pricilla

Fint namn. Finska namn, till exempel, Venla och Aino, romska Namn Milaja, Carmen, Rosita, Pricilla

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23217474:
tulee vaan mieleen Ruottalainen punk-bändi Ebba Grön, mun mielestä kuulostaa kivalta nimeltä. Itse kuitenkin suosin hyvin perinteisiä suomalaisia nimiä...

kommer att tänka på, men ett svenskt punkband Ebba Grön, jag tycker låter som ett fint namn. I själva verket dock föredra en mycket traditionell finska namn ...

Jag översatte detta för dig.

[QUOTE="hmm";23217499]Tunsin joskus yhden Ebban, jolla kasvoi musta ja paksu häpykarvoitus napaan asti. Eli siitä nimestä ei tule mitään muuta mieleen, kuin ne karvat. Yöh..[/QUOTE]

Jag kände ibland ett Ebban, som växte svart och tjock påle upp slidan. Så om namnet fanns ingenting annat i åtanke när de hårstrån. Yöh ...

Äitin veljen kasvattiäiti Ruotsista oli nimeltään Ebba. Se oli vanha kärttynen mummo joka kiusasi ja pelotteli lapsia. il oli kaksi hammasta suussa ja leuassa iso luomi ja siinä kasvoi kaksi pitkää karvaa. Päässä sil oli aina huivi ja päällään kietaisimekko. Oikeesti se oli sellainen noidan näköinen mitä usein kuvissa piirretää :)

Sit mun äitin jo edesmennyt koira oli nimeltään Ebba. Se taas oli mitä ihanin ja kiltein ja älyttömän nätti. Sil kasvo vähä enemmänkin niitä karvoi, mut se sopi sille, vaikoli leuassa :)

[QUOTE="a.p";23217558]Ei kuulosta kiva ja hyvä :) Onko sinä nimi eihdotus?[/QUOTE]

Ebba on kyllä kaunis nimi, mutta minulle vain tulee juurikin tämä kyseinen henkilö mieleen.

Yhteistyössä