Mitä mitä mitä... mä ainakin löydän paljon kaikkea kivaa ja edullisesti kirppikseltä. Tänään meni 61e kirppikselle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyty

Vieras
Onhan ne kirppishinnat välillä järkkyjä, mutta mä ostan paljon lastenvaatteita kirppikseltä :) (meillä 5lasta)

Tänään meni 61e kirppikselle, joku ajattelee että sepä oli paljon, mut saanko kertoo mitä sillä sain ;)

JA kaikki sisävaatteet oli oikeasti tosi hyväkuntoisia
, ulkovaatteissa pientä käytön jälkeä.

4kk tytölle
* 3x 68cm bodya, bamse, ja 2 uusretroa
* 68cm Fem myror yöpuku
* 80cm velourhousut
* 86cm Reimatec välikausitakki
* 92cm Reimatec välikausihousut
* 86cm Bamse hame

5v. pojalle 122-128cm(ja häneltä vaatteet sitten menee vielä pikkuveljelle..)
* 2x pääkalloaih. t-paita
* 2x Lego T-paita
* 3x Lego pitkähihaisia trikoopaitoja
* Farkkushortsit
* Legon housut
* Reisitaskuhousut
* Reimatec toppatakki ja toppahousut
* Legon uudet talvihanskat

Ystäväni 8v. pojalle

* Reimatec toppatakki
* Fleece paita
* Huppari

Meidän isoille koululaisille molemmille siistit hupparit.

Ni en mä köyhä minimiäippärahaa saava kyllä alelaareistakaan noin halvalla löydä ;)

Tosin paljon ostan alennus myynneistäkin

Lego on kyllä hyvänlaatuista. Menee kirpparille meidän pojalta ihan priimana ellei nyt satu jotain paskaa mäihää ja tahra tulee...

Mutta missä noin halvalla pääsee? 28 vaatetta 61e ja siellä oli sentään useammat ulkovaatteet...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Lego on kyllä hyvänlaatuista. Menee kirpparille meidän pojalta ihan priimana ellei nyt satu jotain paskaa mäihää ja tahra tulee...

Mutta missä noin halvalla pääsee? 28 vaatetta 61e ja siellä oli sentään useammat ulkovaatteet...

Poika tykkää Legosta, JA mä myös. Useita Legon vaatteita olen kirppikseltä ostanut, käyttänyt eka toisella pojalla sitten toisella, ja vieläkin ovat tosi siistejä :)

Legon t-paidat oli 1e kpl, Trikoopaidat 2e kpl

Tää kirppis löytyy keski-uudeltamaalta ;)

Kallein vaate oli tytön uudenveroinen Reimatec takki, se maksoi 12e.
5v. pojan takki+housut maksoi 7e
JA 3,50e oli 8v. pojan takki

Ei tääläkään oo löytöjä. Kaksi kirpparia ja sellasia retkuja ettei niitä huoli kukaan. Tai sitte rikkinäistä tavaraa törkyhintaan. Vain muutaman ostoksen olen tehny vaikka kiertäny noita kauan.

Mäkin löydän kirppareilta hyviä löytöjä aina silloin tällöin,vähän aika sitten ostin reimatecin talvihaalarin 8?(oli kuin uusi),benettonin huppari+housut 3?(kuin uudet),uuden hupparin62cm 2?,potkupuku(uusi)2?,uudet kengät itselle 5?...näitä vois jatkaa lopputtomiin!!!

No oot tehnyt löytöjä. Mun tulee niin harvoin lähdettyä kun lasten kanssa en halua mennä ja ja ja..kaikkea kivaa on kumminkin yleensä löytynyt kun on mennyt.

Yhteistyössä