Mitä minulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Lääkkeistä kun en tiedä mutta ei kai nuo rauhottavatkaan ole tarkotettu pitkään käyttöön. Yleensä ne määrätään esim. paniikkihäiriön lisäks ennen kuin alkaa lääke vaikuttamaan. Syötkö nyt mitä lääkkeitä ja mihin, oletko nyt alottanu jonkun lääkityksen?
en ,en syö yntään mitään nyt vain rauhoitava :/

lääkäri määränny pelkkiä rauhottavia vai?
vielä kauan sitten ja mä olen koukussa jo,jos en otta päivä ei alkaa :( yhtä tablettia ei enää riitä

Olet lopettamassa jotain lääkettä ilmeisesti? Ootko lääkärissä käyny, jos olet niin mitä se sano?

mitä mä teen?Soitin päivystykseen ei he osaavat mua auta nyt,pitäis odotta huomiseen asti ja huomenna mä voin soita lääkärille vast puol neljältä,kun vaan silloin hänellä on puhelin aika

Miks sä et oota et ne alku vaiheen sivuoireet menee ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parempi varmaan olla ottamatta! Jos siis eroon on tarkoitus päästä.

mutta mä haluan päästä eroon efexorista eikä opamoxista :ashamed:

Nuo sähköiskut johtuu nimenomaan efexorin lopettamisesta. niitä kestää aikansa ja noilla opamoxeilla voit lievittää tuota huonoa oloa ja sähköiskuja. Mulle määrättiin oxepam(sama kuin opamox) 15mg kun lopetin efexorin, juuri noiden sähköiskujen ja pyörrytyksen takia. mulla oli et 3 kertaa päivässä 1 oxepam. joten ota vaan se opamox kun se sulle on kerran määrätty.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Anna Bell onko sulla läppäri?
kyllä

Minkälaisella paikalla käytät sitä?Onko divaani tai sohva?
sohvalla kokojana olen

Otapas läppäri pois siitä sohvalta ja mene jonnekin muualle sitä käyttämään, katso loppuuko sähköiskut.

Itselläni oli sama vika, pidin läppäriä sylissä divaanissa ja sain koko ajan kauheita sähköiskuja.Vaihdoin läppärin paikkaa pöydälle ja sähköiskut hävisivät. Johtuivat ilmeisesti siitä divaanin kankaasta.

mä tulin just konelle :laugh: olin koko päivä poissa ja ne iskut ja paha olo jo koko päivä :(

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Anna Bell onko sulla läppäri?
kyllä

Minkälaisella paikalla käytät sitä?Onko divaani tai sohva?
sohvalla kokojana olen

Otapas läppäri pois siitä sohvalta ja mene jonnekin muualle sitä käyttämään, katso loppuuko sähköiskut.

Itselläni oli sama vika, pidin läppäriä sylissä divaanissa ja sain koko ajan kauheita sähköiskuja.Vaihdoin läppärin paikkaa pöydälle ja sähköiskut hävisivät. Johtuivat ilmeisesti siitä divaanin kankaasta.

mä tulin just konelle :laugh: olin koko päivä poissa ja ne iskut ja paha olo jo koko päivä :(

Ahaa. ok..

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Parempi varmaan olla ottamatta! Jos siis eroon on tarkoitus päästä.

mutta mä haluan päästä eroon efexorista eikä opamoxista :ashamed:

Nuo sähköiskut johtuu nimenomaan efexorin lopettamisesta. niitä kestää aikansa ja noilla opamoxeilla voit lievittää tuota huonoa oloa ja sähköiskuja. Mulle määrättiin oxepam(sama kuin opamox) 15mg kun lopetin efexorin, juuri noiden sähköiskujen ja pyörrytyksen takia. mulla oli et 3 kertaa päivässä 1 oxepam. joten ota vaan se opamox kun se sulle on kerran määrätty.
kiitos otin jo puoli tablettia,toivotetavasti koht alkaa vaikutus,arghhh ärsyttä kun aloitan ajatella lapsesta ahdistus tulee vielä pahempi :ashamed: miten mä voin olla mietimättä mistään :(

Hmm. Minusta vaikuttaa jotenkin, että kuulostelet todella paljon lääkkeiden vaikutusta kehossasi... Kaikkien psyykenlääkkeiden aloitus sekä lopetus on aina omanlaisensa asia... Sivuvaikutuksia ja vieroitusoireita tulee ja menee, kunnes elimistö on tottunut lääkitykseen tai sen lopettamiseen. Muistathan, että lääkehoito on vain osa hoitoa?

Uskomaton tyyppi, ei tervettä päivää näe eikä näköjään lapsetkaan..

Ei ole hauska!Mull on oikeasti tää vuos on ollut sairaas vuos,mä olin monta kerta sairaalassa ja lepsetkin ja aina joku vaiva tulee,mitä mä voin sille?Luletko että mä itse sen halua? :'(

Yhteistyössä