Mitä mietit ennen kuin nukahdat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotilehmä

Aktiivinen jäsen
30.11.2006
7 177
1
38
Minun äiti ja mies väittävät että eivät mieti mitään :o Ja mulla pyörii kaiken maailman ajatuksia päässä. Yleensä suunnittelen jo tähän aikaan vuodesta kesälomaa tai haaveilen talon rakennuksesta tai jotain. Tyhjää siellä aivoissa ei ole koskaan, vaikka se siltä varmaan jutuistani päätellen kuulostaakin :whistle:

Mulle tulee valitettavan usein ajatuksiin se, että mun äitini kuolee....sitä sitten mietin välillä tosi kauankin ja välillä jopa itken... Mun äiti kun on kuitenkin mulle myös paras ystävä ja monesta suosta minut nostanut.

Kaikkea. Ihan kaikkea ja yhtäaikaa. Miten joku ei ajattele mitään... :/ Mulla suhaa päässä miljoona asiaa, tartun vaan uuteen ohikiitävään juttuun kesken edellisen ja jatkan pohtimista. Sekopäistä... :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sitä, että ehdinköhän nukahtaa ennen ku vauva/t alkaa huutaan.

:D Tuotakin on tullut useamman kerran mietittyä, tai että uskallanko nukahtaa kun kohta on pakko kuitenkin nousta...

Juu, tuo on on totta. Jos herään vaikkapa klo 5 vauvan huutoon tai pissahätään ja sitten yritän nukahtaa, saatan murehtia sitä, etten saa enää kauaa nukkua ja sitten se nukahtaminen vasta venähtääkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Sitä, että ehdinköhän nukahtaa ennen ku vauva/t alkaa huutaan.

:D Tuotakin on tullut useamman kerran mietittyä, tai että uskallanko nukahtaa kun kohta on pakko kuitenkin nousta...

Minä myös näitä, ja kun olen umpiväsy valvomisesta, niin jos vauva ei satu just sillon taas huutamaan kun pääni tyynyyn lyö ( yleensä 2minuuttia siitä se huuto alkaa ) .
Jos jotenkin tuon lisäksi jaksan mitään ajatella, kaipaan miestäni joka on aina töissä, kun pitäisi olla siinä vieressä just sillon.

En vissiin mitään kun mies saa usein vääntää kirjan kädestäni kun tulee nukkumaan. Nukahdan usein kirja kädessä ja vielä unissanikin puristan niin lujaa, että sen saa todella eriksen irrottaa mun sormista.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kaikkea. Ihan kaikkea ja yhtäaikaa. Miten joku ei ajattele mitään... :/ Mulla suhaa päässä miljoona asiaa, tartun vaan uuteen ohikiitävään juttuun kesken edellisen ja jatkan pohtimista. Sekopäistä... :D :laugh:

Kuin minun kynästä. Joskus hurja ajatusketjuni tulos on itku, kun tulee mieleen, että entä jos tulee tulipalo, mitä me sitten tehdään. :'( Tai että joku minun rakkaista kuolee.

Lähinnä sitä, että miten hemmetin kauan menee ennen kuin toi taapero nukahtaa. Se kun menee kanssani nukkumaan samaan aikaan ja nukutaan viereisissä sängyissä. Yleensä sen nukahtamiseen menee puolisen tuntia - ja minulla menee aina siinä ajassa hermot. Jonka jälkeen en sitten heti saakaan unta.

Mä en myöskään tajua, miten joku ei muka mieti iltaisin mitään :o

Mulla pyörii miljoona ja yksi asiaa mielessä. Suunnitelmia seuraavaan päivään, viikkoon, kuukauteen, vuoteen, kesään :laugh:

Mielessä on myös, että koska jompikumpi (lähinnä kuopus) herää ja ehdinkö nukahtaa ennen sitä, saanko unta sen jälkeen ja koska se taas herää toisen, kolmannen ja neljännen kerran jne. :whistle:

Työjutut on kans mielessä. Kaikki mahdollinen.

Nykyään on aika väsynyt ole kun sänkyyn menee (ihan tahallani odotan niin kauan et oo oikeesti väsy enkä mee liian aikasin sänkyyn pyöriin), niin uni tule silmään sen kummemmin miettimättä.

Yhteistyössä