Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Laittaisitteko 5 ja 7 vuotiaille pojille pari raitaa,jos he niin haluaisivat? Mietin tämmöstä,kun toinen pojista haluaisi punaisia raitoja ja toinen mustia. Kestovärillä tulisi raidat,kun niitä löytyisi kaapista.

itse en kyllä laittaisi noin pienille. naapurissa kaksi poikaa, molemmat jo koulussa mutta silti katon niitä aina vähän pitkään ku toisella oli värjätty punaseks ja toisel jotain raitoja, on varmaan jotain 8 ja 10

Siinä yhteydessä meilläkin pojat alkoivat hinkumaan,kun itse värjään tänään punasella ja mies mustalla,ja nyt pojat haluavat molemmat pari raitaa tukkaansa.

En ole vielä laittanut ja tytöt ovat 5 ja 7 vuotiaat...

Ja toivon etteivät vielä pitkään aikaan kinuaisikaan... Eihän ne raidat niinkään HIRVEEN PAHA juttu ole, mutta jos koko päähän laittaisi, niin imeytyisi kaikki päänahasta pieneen ihmiseen...

Mahdollisismman pitkään ollaan värjäämättä, kun sitten kun se alkaa, niin loppua ei näy... :|

En laittaisi, mun mielestä hiusvärit ei kuulu noin pienille. Juttelin tästä asiasta tutun kampaajan kanssa jokunen viikko sitten, ja hän sanoi että nuorin kenelle hän on suostunut laittamaan väriä oli ekaluokkalainen, ja silloinkin sävyä, ei kestoa.

en laittaisi.itse joskus jutellu kampaajan kanssa omista lapsistani, että he eivät ole vielä laittaneet raitoja tai värjänneet kertaakaan hiuksiaan (ovat yläasteella), niin sanoi kampaajakin näin, että "kerkeää ne myöhemmin värjätä jos haluavat, hyvä ettei ole alottaneetkaan vielä"

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
No niin nyt on tehty.. *sateenvarjon alle piiloon kivitystä*

v.php

Ai kestoväreillä?????

Itse en laittaisi, hirveästi nykyään allergiaa johtuen juuri siitä että värjäämiset aloitetaan niin nuorina.. :/

Yhteistyössä