Alkuperäinen kirjoittaja arvostakaa itseänne!:
Viblsp:miksi ihmeessä?!Minä olen arpinen ja läskinen,en tykkää mennä uimarannoille tms.mutta kylä oman miehen edessä kekkuloin riipputissieni ja selluliittipeppuni kanssa...sehän on mun mies.voispa kuule sun mies yllättyä iloisestin kun näkis oman naisena alasti!!!mars alasti saunaan yhdessä,siellä vähän hämympi valo niin ei tule niin vaikeaksi itselle!mä menin toisella tapaamisella mieheni kanssa saunaan ja siitä lähtien aina ollut ok.alasti hänen edessään...itsekunnioitusta nainen!!
4 lasta syntyi 3,5 vuodessa, kroppa myös näyttää siltä. Sitten joskus kun olen saanut läskit ja löllöt pois ja rinnat on leikattu, sitten voi olla nakuna. Nyt en halua nähdä itseäni alasti, saati näytellä ihroja ja riippareita miehelle. En voi arvostaa kroppaani, ei se ole itsekunnioituksesta kiinni. Me ei olla saunottu vuosiin, ei tykätä. Eikä ole siis mitään syytä hillua alasti. En ole nakuna lastenkaan nähden mielelläni, siinä mies on samanlainen. Muksut eivät ole nähneet siis miehen "juttuja", paitsi mummilassa saunassa jos äidin mies ollut mukana.