mitä mieltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

epe

Uusi jäsen
23.10.2006
2
0
1
ootte ikäeroista?mulla tuttavapariskunta joilla ikäeroa 25v ja ovat ainakin vielä onnellisia(yhdessä olleet 2v joista melkeen vuosi salaa).nyt ilmoittivat saavansa lapsen piakoin.ymmärrän kyllä jos jonkin verran ikäeroa mutta kun mies on samanikäinen kun ystäväni isä.kauhistuttaa ajatus et kun lapsi on 10 niin isä jo pitkästi yli 50.itse ennustin kun kuulin heidän suhteestaan että 3v maks yhdessä saa nähdä kun lapsi tulee josko oiskin pysyvämpää tosin muut suhteet on kaatunu tuon maagisen 3v jälkeen tällä ystävälläni.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:53 piikkisika kirjoitti:
Mä en vois ajatella.. hyi... tekee pahaa jo kun 30:set miehet pokailee.. ei siis siinä et niissä olis mitään vikaa tai semmosta, mutta mua ei vain millään innosta...

:laugh: :laugh:
Jos mun isän ikäinen pokailis niin se pokaaja olis 62v. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:54 Lentokala kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:53 piikkisika kirjoitti:
Mä en vois ajatella.. hyi... tekee pahaa jo kun 30:set miehet pokailee.. ei siis siinä et niissä olis mitään vikaa tai semmosta, mutta mua ei vain millään innosta...

:laugh: :laugh:
Jos mun isän ikäinen pokailis niin se pokaaja olis 62v. :D

No mä nyt eniten sitä että jo sen ikäset.. vielä pahempaa jos olisivat isäni ikäisiä, tosin mun isä on "vain" 48v :D

Mun eno on naimisissa itteään 25 vuotta nuoremman kanssa. Mies Suomalainen ja vaimo pakistanilainen. Niillä on pituuseroki melkeen metri :D Ja kaks yhteistä lasta. Onnellisesti naimisissa olleet jo kauan.

Tutkimustenkin mukaan yli 50 v isät ovat isinä parempia kuin alle 30 v isät. Osaavat vissiin ottaa isyytensä lapsen lähtökohdasta eikä pelkästään perheen elatuksen lähtökohdasta.

Tunnen muutamia 50+ isiä ja ainakin heidän kohdallaan em tutkimus pitää varsin hyvin paikkansa. Nuoruuden juoksut on juostu, ura luotu, talous saatu hyvään kuntoon, asuntovelat jo maksettu pois, isyysloma ja vanhempainvapaa eivät haittaa menestystä työelämässä, mahdollisuus myös sapattivapaisiin jne ....voi keskittyä lapseen ilman muita mahdollisesti stressiä aiheuttavia tekijöitä.

Meillä on miehen kanssa ikäeroa 28-vuotta. Ei ole ongelmia meillä, kaikki suhteeseemme liittyvät "ongelmat" ovat olleet tähän mennessä vain muilla ihmisillä. Ihan normaali parisuhde tämä on siinä missä muutkin...p.s mikä se sitä normaalia sitten on, miettii välillä kun täällä lukee näitä "nyt harmaana" stooreja... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 23:08 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:
Meillä on miehen kanssa ikäeroa 28-vuotta. Ei ole ongelmia meillä, kaikki suhteeseemme liittyvät "ongelmat" ovat olleet tähän mennessä vain muilla ihmisillä. Ihan normaali parisuhde tämä on siinä missä muutkin...p.s mikä se sitä normaalia sitten on, miettii välillä kun täällä lukee näitä "nyt harmaana" stooreja... :D

JUURIKIN NÄIN!!

Yhteistyössä