Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sannah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sannah

Uusi jäsen
18.03.2011
3
0
1
Olen 21vuotias nuori nainen. Olen lokakuusta ollut syömättä e-pillereitä ja avomiehen kanssa ollaan aktiivisesti yritetty saada vauva aluilleen. Heti pillereiden pois jätön jälkeen kp ollut aina 33 ja nyt menossa kp 44. Viimeksi tein testin kp 40 mutta näytti negatiivista. Päätin että maanantaina menen tarkistuttamaan asian verikokeeseen. Viimeiset 14 päivää ollut silloin tällöin vahvaakin menkkakivun tunnetta. Onko kokemusta että testi näyttää negaa mutta kuitenkin raskaana? Entä "menkkakivut" jos raskaana, onko normaalia? Muita oireita pieni pahoinvointi, mielialavaihtelut, pienet nipistelyt vatsassa, palelu ja nyt muutaman päivän ollut pientä lämpöä. En malta odottaa maanantaihin :)

jos on testi näyttänyt 4 päivää sitten negaa niin en tiiä miksi se tilanne veritestillä muuttuis? voi olla tosi myöhäinen ovis ollut kyseessä, tai sitten kemiallinen joka siis meinaa että alkio on meinannut kiinnittyä mutta sit ei kuitenkaan.

Mulla kesti vaikka kuinka kauan että sain plussan testiin, ainakin 3 viikkoa, mutta loppujen lopuksi vauva vastasi koko raskauden niitä viikkoja kuin milloin mun menkat ois pitänyt alkaa.

Mun mielipide asiaan(ihan vaan mielipide :) ) On että voit olla raskaana, tai sitten voi olla vielä pillerien lopettamisen jäkivaikutuksia. Vuosia sitten kun itse lopetin pillerit, meni nelisen kk kunnes tuli vaikutukset. Epämääränen kierto yms. Olin ihan varma että olen raskaana, mutta ei... Toivotaan kumminkin että raskaana olet :)

Yhteistyössä