mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
olin eilen siskoni kanssa juhlimassa kaupungilla ja näin baareissa tuttuja paljonkin. Illan aikana huomasin yhden tutun miehen, joka on tarkalleen ottaen kaverini kaverin mies. :D En siis tunne miestä, enkä hänen nykyistä tyttöystäväänsä, muuta kuin naamatuttuja olemme..olemme olleet samoissa juhlissa ym. Tämä "Antti" sitten koko ajan katsoi jostain kulmalta minua, oli omien kavereittensa kanssa juhlimassa ja nämä kaveritkin katseli jotenkin kummallisesti koko ajan, sitten baaritiskillä "Antti" yritti saada vissiin kontaktin minuun ja tökki SORMELLA :D Ja oli muutenkin koko ajan ihan kiinni selkääni vasten..en siis huomannut sitä ensiksi koska tiskillä oli paljon porukkaa ja tunkua niin että aika tiivistä siellä oli muutenkin! Mitä ihmettä tuo mies tahtoo..muistan kun se joskus ekan kerran kun näin hänet ja kätellen tervehdin, se jäi jotenkin kattomaan minua kummallisen pitkään..ääh, eikä tämä ole eka kerta, joskus aikaisemminkin on kuppiloissa törmätty ja jotenkin jännä fiilis jää aina. :D

[QUOTE="mitä ihmettä";22747320]olin eilen siskoni kanssa juhlimassa kaupungilla ja näin baareissa tuttuja paljonkin. Illan aikana huomasin yhden tutun miehen, joka on tarkalleen ottaen kaverini kaverin mies. :D En siis tunne miestä, enkä hänen nykyistä tyttöystäväänsä, muuta kuin naamatuttuja olemme..olemme olleet samoissa juhlissa ym. Tämä "Antti" sitten koko ajan katsoi jostain kulmalta minua, oli omien kavereittensa kanssa juhlimassa ja nämä kaveritkin katseli jotenkin kummallisesti koko ajan, sitten baaritiskillä "Antti" yritti saada vissiin kontaktin minuun ja tökki SORMELLA :D Ja oli muutenkin koko ajan ihan kiinni selkääni vasten..en siis huomannut sitä ensiksi koska tiskillä oli paljon porukkaa ja tunkua niin että aika tiivistä siellä oli muutenkin! Mitä ihmettä tuo mies tahtoo..muistan kun se joskus ekan kerran kun näin hänet ja kätellen tervehdin, se jäi jotenkin kattomaan minua kummallisen pitkään..ääh, eikä tämä ole eka kerta, joskus aikaisemminkin on kuppiloissa törmätty ja jotenkin jännä fiilis jää aina. :D[/QUOTE]

tiedän siis että hänellä on tyttöystävä, tai kai ne yhdessä vielä ovat..en ole perehtynyt, mutta tuollainen lääppiminen on kummaa touhua..hänen tyttökaveri on ymmärtääkseni lähtenyt ystäväni kanssa jonnekkin ulkomaille...käyttääkö tuo gigolo siis jotenkin tilaisuutta hyväkseen..."antti" on todella komea ja huomiota herättävä mies, tuntuu olevan sellanen lipeä pelimies. :D

[QUOTE="mitä ihmettä";22747320]olin eilen siskoni kanssa juhlimassa kaupungilla ja näin baareissa tuttuja paljonkin. Illan aikana huomasin yhden tutun miehen, joka on tarkalleen ottaen kaverini kaverin mies. :D En siis tunne miestä, enkä hänen nykyistä tyttöystäväänsä, muuta kuin naamatuttuja olemme..olemme olleet samoissa juhlissa ym. Tämä "Antti" sitten koko ajan katsoi jostain kulmalta minua, oli omien kavereittensa kanssa juhlimassa ja nämä kaveritkin katseli jotenkin kummallisesti koko ajan, sitten baaritiskillä "Antti" yritti saada vissiin kontaktin minuun ja tökki SORMELLA :D Ja oli muutenkin koko ajan ihan kiinni selkääni vasten..en siis huomannut sitä ensiksi koska tiskillä oli paljon porukkaa ja tunkua niin että aika tiivistä siellä oli muutenkin! Mitä ihmettä tuo mies tahtoo..muistan kun se joskus ekan kerran kun näin hänet ja kätellen tervehdin, se jäi jotenkin kattomaan minua kummallisen pitkään..ääh, eikä tämä ole eka kerta, joskus aikaisemminkin on kuppiloissa törmätty ja jotenkin jännä fiilis jää aina. :D[/QUOTE]

ei tarvii edes arvata :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22747342:
ei tarvii edes arvata :D

niin no ei tarvitse kyllä, mutta miks ihmeessä sen tämän tyttöystävänsä kanssa on, olen ymmärtänyt että on vähän huonossa suhteessa tms..en ymmärrä vain tuollaista toimintaa. Ja tuommonen sormella tökkiminen ei minua sytytä, tulis rohkeasti puhumaan...vaikka taisin siinä tilanteessa olla vähän ymmälläni ja yritin olla välittämättä.

Minkähän ikäisiä olette :rolleyes:

Tuskin tuossa mitään vuosisadan rakkaustarinaa ainakaan ollaan rakentamassa. Jos et kerran tunne kunnolla tätä miestä etkä hänen tyttöystäväänsä yhtään, miksi edes pohdit suhteen mielekkyyttä?

ystäviltäni olen kuullut vain niitten touhuista aina joskus.. :D en tiiä, jotenkin jää kaivelemaan mitä mies tahtoo...ahistaa enkä tykkää että joku "tuttu" mies käpeltää ja en viihtis sannoo hyvällä enkä pahalla ilman että leimaan itseni ihan pösilöks. :D

Yhteistyössä