Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töihin

Vieras
Mitä ajattelette perheestä, jossa äiti lähtee töihin ja isä jää kotiin hoitamaan lapsia (1v7kk ja vauva 5kk)?

Oletan, että perheen isän osakkeet nousee hurjasti ja äiti saa paskaa niskaan...

Vähän aiheen ohi.....

meijän kuopuksella oli eilen kotitehtävä missä piti piirtää jotain hyvää äidistä ja isästä.....kuopus sit piirsi mut ompelemaan ja isän halaamaan.... :ashamed:

Vuorotellen ollaan hoidettu lapset, välillä mä oon töissä ja välillä mies :snotty:

Hyvä on perheen ratkaisu! Varsinkin, jos vauva on pulloruokinnalla, miksi isä olisi yhtään huonompi hoitamaan. Äitihän on sitäpaitsi ilmeisesti ollut kotona jo yli puoltoista vuotta... Mutta paskaa kyllä varmaan äiti saa niskaan monessa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvähyvä:
Hyvä on perheen ratkaisu! Varsinkin, jos vauva on pulloruokinnalla, miksi isä olisi yhtään huonompi hoitamaan. Äitihän on sitäpaitsi ilmeisesti ollut kotona jo yli puoltoista vuotta... Mutta paskaa kyllä varmaan äiti saa niskaan monessa paikassa.

Vauva saa tällä hetkellä rintaa ja pulloa ja pikkuhiljaa siirrytään pelkkään pulloon. Tosiaan olen kotona ollut "jo" puolitoista vuotta ja alkaa seinät vähän kaatuilemaan päälle, vaikka tehdäänkin paljon asioita myös kodin ulkopuolella. Isä ollut lasten arjessa paljon mukana ja ennen minun töihin lähtöä olemme ainakin kuukauden yhdessä kotona hoitamassa lapsia, joten uskon, että lapset kyllä pärjää. Eniten huolettaa just se, miten paljon saan töissä (ja muiltakin ihmisiltä) taivasteluja ja syyllistämisiä... Mutta tiedän silti, että tämä tulee olemaan meidän perheelle paras ratkaisu.

Yhteistyössä