I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tissinpussit:No ehkä aavistuksen roikkuvaiset minusta, mutta kyllähän tuolla "massalla" roikkuukin ja iän myötä man vetovoima tekee meille kaikille naisille tepposet. Minä paraskin puhuja, 2:n lapsen imettänyt mäyräkoiran tissipusseineni...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Allusmamma:kuule ihan on siistit rinuliinikset.. ei muuta ko pitsit päälle, öö de pärfyymiä tiraus ja ukko ketoon..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Kivathan nuo oli, suotta häpeet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:aika isot nännipihat.... sori :ashamed: eipä silti ei mullakaan täydelliset ole...
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Jaiks.![]()
Ne vaan hyppäsi kuvasta. Siis ei mitään vikaa :wave: Jotenkin olisi vain pitänyt tajuta mitä siellä linkin takana odotti
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pitikö jotain perutavaa laatua oleva vika löytää![]()
ei näkyny :attn:
Kyllä pitäis näkyä.. http://www.aijaa.com/v.php?i=3823400.jpg
Näkyykö nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ihan tissien näköset tissitEihän ne nyt samanlaiset ole kuin Jenna Jamesonilla, mutta ei niiden pidäkkään
Ole vaan ylpeä vartalostas ja itsestäs, siitä ne miehet tykkää!
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Ihan tissien näköset tissitEihän ne nyt samanlaiset ole kuin Jenna Jamesonilla, mutta ei niiden pidäkkään
Ole vaan ylpeä vartalostas ja itsestäs, siitä ne miehet tykkää!
Mistäs sitä tietää millaset Jennalla tulee, sehän on nyt synnyttänyt nainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mika 17 v.:Kauheeta kun mä pelästyin! Siellä näytettiin tissit.
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot Chili:Alkuperäinen kirjoittaja Mika 17 v.:Kauheeta kun mä pelästyin! Siellä näytettiin tissit.
Mitenkä olet tänne eksynyt?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Varmaan tissejä etsimään, ja sit kun se vihdoin ne löytää niin reppana pelästyy :xmas: