Mitä mieltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari

Vieras
Jätin salaa pillerit pois seurustellessamme poika ystäväni kanssa. Tulin sitten raskaaksi ja kun poika ystäväni sai tietää sen, niin jätti mut.. nyt oon ihan maassa ja en tiiä mitä teen..

en voi muuta sanoa kuin OMA MOKA.Sinun pitää ottaa vastuu teoistasi.Kyllä sinä lapsen kanssa pärjäät.Tsemppiä ja mukavaa odotusta :flower:

Pakko viel udella Miksi ihmeessä jätit salaa pillerit,eikö siitä olisi voinut jutella miehen kanssa?Kyllä voin kuvitella kuinka paljon miestä on ottanut pannuun kun toinen tekee isoja päätöksiä seläntakana.

Oikein sulle. Myös miehellä on oikeus olla tahtomatta lasta. Toi on petos josta pitäis tuomita! Onnea valitsemallasi tiellä. Kehtaat varmaan vaatia siltä vielä elatusmaksuja? Hyi hemmetti että puistattaa tollaset harakat! :kieh:

miksi koulusi jää kesken mäkin olen tehny koulun välis lapsen tosin oli ammatillinen koulu puhutko lukiosta?ja sit ku tyty oli 10kk hoitoon ja jatkamaan kyllä nykypäivänä vaihtoehtoja on ...mut väärin olet tehny nyt kannattaa sit varmaan olla odottamatta mitään ex poikaystävältäsi sis lapsen suhteen....sä itse halusit lapsen hoida se sit tai sit abortti on vaihtoehto jos raskaus ei pitkällä ja jos pidät lapsen tajuatko et sä olet sit siinä vastuus kiinni seuraavat 18v ja eteenpäinkin...mieti tarkkaan mitä teet yh:nä olo on oikeesti raskasta ja uuden onnen löytäminen ei ole helppoa ku harva mies haluu toisen lapsen!ainakaan sun ikäisenä...

Yhteistyössä