Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä jotenkin olen huomannut että miehet pääsee ja voivat lähteä helpommin mihin vaan kun naiset.
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä jotenkin olen huomannut että miehet pääsee ja voivat lähteä helpommin mihin vaan kun naiset.
Miten niin?
Mun mielestä molemmat voi lähteä samanlailla.
Toki useasti kuulee, että miehet näin tekevät, mutta siinä vaiheessa ihmetykseni kääntyy juurikin näihin naisiin ketkä sellaista katselevat.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:joo, samaa mieltä. Mutt oikeasti, välillä ei ole rahaa molempien reissuihin, joten sillon on mukava että edes toinen voi lähteä, vaikka toinen joutuisi sitten odottamaan vuoroansa vuoden, tai toisenkin. Mun mielestä. Miksi kieltää toiselta hyvä reissu, vain siksi ettei itse pääse mukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:joo, samaa mieltä. Mutt oikeasti, välillä ei ole rahaa molempien reissuihin, joten sillon on mukava että edes toinen voi lähteä, vaikka toinen joutuisi sitten odottamaan vuoroansa vuoden, tai toisenkin. Mun mielestä. Miksi kieltää toiselta hyvä reissu, vain siksi ettei itse pääse mukaan?
Ap tuskin pääsee vuoden päästä reissuun, tai edes kahden vuoden. Miksi pääsisi, kun ei ole tähänkään päivään mennessä päässyt.
Parisuhteen pitäisi kuitenkin olla reilua molemminpuolin, ja tasapuolista.
Meillä henk.koht. reissuja ei noin vaan tehdä, varsinkaan kun molemmat ei olla työelämässä. Joten meidän tilanteessa esim. ulkomaanreissut tehdään todellakin koko perheellä jos tehdään.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meillä taas on pakko tehdä erikseen yleensä jos tehdään: kun ei molemmat olla täysiä tunteja viikossa työelämässä. Rahaa on rajallisesti.
No mutt: tapansa kullakin. Jos olisi pitänyt päästää ex reissuun, en ikinä ois päästänyt, koska meininki ois ollut varmaan sama kuin ap: n miehen kanssa. Mutt tämän miehen kanssa kaikki toimii..![]()