V
"vieras"
Vieras
Puolustubudjetin rankka karsiminen tietää Suomen puolustuksen romuttamista ja Naton jäsenyyttä, joka sitten vie meidät ulkomaisiin sotiin ja tuliaisina on ruumisarkkuja ja vammautuneita sotilaita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi ruotsinkielinen, olen liian laiska alkaakseni laskemaan niitä muita nyt. Yksi puolituttu tyttö kävi jostain kumman syystä Dragsvikissa armeijan, oli kuulemma ollut hivenen neitimäistä porukkaa siellä![]()
Urpilainen valtionvarainministeriksi...ei hyvää päivää. Toivottavasti Katainen pitää ohjat tiukasti käsissään, nimenomaan talousasioissa.
Tervemenoa minun puolestani. Varusmiespalvelus on niin vanhentuneesti järjestetty, ettei tolkun hiventäkään. Nimenomaan tekemällä toiminnasta tehokkaampaa ja keskittymällä olennaiseen siitä saisi ihan järkevääkin touhua, mutta kyseinen laitos ei tunnetusti ole kovin muutosmyönteinen. Jotain päiväpeittopinkkojen nysväämistä aikuisille miehille, voihan munani. Ihmisiä viikonloppuisin varuskunnassa, ja ohjelmana niinkin tärkeää koulutusta kuin koripallo.
Tehokkuuskonsultti todennäköisesti oksentaisi ensimmäisenä päivänä varuskunnista arviota tehdessään. En suoraan sanoen usko, että tuota järjestelmää onnistutaan tuomaan nykypäivään niin kauan kuin se toimii asevelvollisuuspohjalla.
Jutta joutui sellaiseen paikkaan, jota ei varmaankaan itse tahtoisi, eli köyhiä riistämään ja syytämään rahaa ulkomaille.
Urpilainen valtionvarainministeriksi...ei hyvää päivää. .