mitä mieltä te olette jos erosta reilu 2kk niin voiko mennä baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi vai kampi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumpi vai kampi?

Vieras
Kun itse menin ja nyt olen kuullut kahta versiota tyyliin et hyvä kun olet lähteny liikkeelle ym.positiivista ja toiset sanonut et ei olis vielä saanut/kannattanut mennä et se on liian aikaista joten miten sitten kuuluisi käyttäytyä?
ja jos sillä jotain merkitystä on asiaan ni minä olin se jätetty(ja petetty).

Miten te jaksatte kuunnella ihmisten mielipiteitä!? Jollain varmaan on mielipide siitäkin, ettei paskalle kannata mennä ennen kuin pökäle puoliksi ulkona...

haha. mulla oli erosta n. kuukaudessa jo seurustelusuhde. pari viikkoa tapailtiinki ja tutustuttiin..eli mulla se eroprosessi oli ennen eroa jo. eli erotessani olin vielä viikon ajattelemassa miten asiani ovat ja tulin siihen tulokseen että näin on hyvä! sit laitoin viestin deittipalstalle ja löysin miehen itselleni. elämä hymyilee, erosta nyt 2kk. eli ihan sama mitä muut ajattelee tästä nopeudesta kun pääasia on se että olen onnellinen. eli kannattaa mennä sinne ihmisten ilmoille mutta baari ei ois mun juttu.

[QUOTE="mä";24353771]Miten ero liittyy baariin menemisellä?

Mä ainakin etsisin miehen jostain ihan muualta, jos sitä meinasit...[/QUOTE]

no tuntuu joillekin olevan ihme juttu jos menee baariin....

ja en ole sieltä miestä etsimässä kuin korkeintaan tyydyttämään seksuualiset halut jos sillä päällä olen ja aina ei todellakaan ole ees se seksi mielessä.

Höh! Outo kysymys! Minusta baariin voi mennä, kun siltä tuntuu, vaikka samana päivänä. Seurusteluun tai seksiin en lähtisi lähimmän puolen vuoden sisällä, jos vaan vältettävissä. En haluaisi laastarisuhdetta enkä pidä myöskään tunteetonta seksiä omana juttunani.

no enpä oo ennen kuullutkaan,että siihenkin on joku oma aikansa olemassa..kai sinne voi mennä heti kun siltä tuntuu?

no en minäkään ajatellu et siihen on joku tietty aika joka pitää odottaa mut tuntuu joillakin olevan ongelma tämäkin.Itse en siis välitä mitä muut sanoo mut tuli mieleeni kysäistä teiltäkin et mitä mieltä täällä ollaan.
En muutenkaan välitä hirveesti käydä kun ei näin vanha enää jaksa mutta tosiaan reilu 2kk erosta ni uskaltauduin käymään niin monta mielipidettä oli heti tarjolla.

Siis baariin voi mennä vaikkei olis vielä ees eronnut... tai just eronnut tai vuosi sitten eronnut. Ei oo mitään tekoa toistensa kanssa baareilulla ja eroamisella.

Etköhän sinä itse tiedä haluatko/kannattaako mennä vai ei. Myöskin sinä itse tiedät vain sen mitä aiot siellä tehdä. Jos haluat vain lähteä pitämään hauskaa, tanssimaan ym niin ota kaikki ilo irti :) Jos aiot lähteä miestä metsästämään niin senkus jos siltä tuntuu.
Nauti!! :)

[QUOTE="vempula";24354095]Siis baariin voi mennä vaikkei olis vielä ees eronnut... tai just eronnut tai vuosi sitten eronnut. Ei oo mitään tekoa toistensa kanssa baareilulla ja eroamisella.[/QUOTE]

Tai ei olisi koskaan seurustellutkaan..vinksvinks.:saint:

[QUOTE="vempula";24354095]Siis baariin voi mennä vaikkei olis vielä ees eronnut... tai just eronnut tai vuosi sitten eronnut. Ei oo mitään tekoa toistensa kanssa baareilulla ja eroamisella.[/QUOTE]

no ei pitäs olla ei mut kun menin ni muutama sano et en olis saanut tai ei olis kannattanut vielä mennä.En mäkään nyt oikeen tajunnu et mitä tekemistä sillä olis ton eron kanssa,kai sitä nyt voi mennä ihan millo haluaa seurusteli tai ei mut tosiaan sitä nyt on ihmetelty et noin vähän aikaa erosta ja minä sitten otin ja menin sinne.

Yhteistyössä