mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
eli,mulla on tälläinen "ystävä",oli alkuun tosi mukava kun tutustuttiin,noin vuoden päästä siitä hän alkoi ostamaan mm.samanlaisia vaatteita ja laukkuja kuin minä..sitten alkoi tulemaan samanlainen hiustyyli kuin minulla..
taas vuosi eteenpäin ja mietimme miehen kanssa talon ostoa,kerromme tästä myös "ystävälleni" ja hänen miehelleen,niin ei mennyt kuin muutama kuukausi kun he ostivat talon,ensimmäisen jonka kävivt katsomassa joka on ihan laho p***a..
kun kerroin hänelle alkutalvesta että olen raskaana,hekin alkoivat yrittämään lasta,vaikka vain vähän ennen tätä sanoi etteivät halua lapsia vielä moneen vuoteen,nyt he saavat keväällä vauvan,me saimme syksyllä..
ostttiin uusi auto,nyt he ovat katselleet samanlaista.. kävin leikkuuttamassa ja värjyyttämässä hukseni lyyeksi ja tummiksi,niin kävi hänkin,aivan samanlaiset ja ennen hänellä oli pitkät vaaleat hiukset..
mua alkaa jo ahistamaan tämä..mitä te tekisitte tässä tilanteessa ja miten te sanoisitte hänen kaltaiselle tässä tilanteessa?

sori jos on kirjoitusvirheitä,mutta vauva on just tissillä :D
ja tämä on täyttä totta!

voisitko sanoa ihan suoraan, että ompas sun tukka samanlainen kun mulla! tms. Varmaan ottaisin vähän välimatkaa. Tunnetusti ystävät kyllä alkavat vähän muistuttamaan toisiaan..

Sano, että sä aiot säväyttää sukulaisia jouluna ja ajat pääs kakjuksi aaton aattona....
Et kuitenkaa tee niin. Mutta kato minkä näköisenä kaveri tulee joulun jälkeen vastaan. :D

jos sää vaan oot niin viisas ja muotitietoinen ja pätevä ja kaikkea muuta, ja se itte ei oo mittään.niin se sen takia matkii kun ei ite ossaa tehhä mittään. eikä päätöksiä elämässään ainakaan. sano että voitit lotossa 6 oikein ja katoppa saako se ens viikolla kans voiton. sano että eroatte miehes kans, että oot löytäny netistä uuden. niin eiköhän se tee samalla lailla. no ei vaiskaan. hankala tilanne, ystävyys voi päättyä kokonaanki. mutta ystäviä tulee aina uusia. sano että olet huomannut että hän tekee samat asiat kuin sinäkin, että miksi näin? tai kerrot ystävästäsi jolla on ystävä joka tekee noin, jos et ihan suoraan uskalla sanoa. jos se huomaa sitten jotain. toivotan pärjäämistä asian kanssa. =)

No eipä tuo kovin vakava ongelma ole. Jotkut vaan eivät saa mitään inspiraatioita ja huomaavat kaipaavansa vaihtelua kun näkevät jonkun läheisen niin tekevän. Itse en matki samanlailla, mutta jos kaveri käynyt kampaajalla, niin väkisin tulee semmoinen että itsekkin tarvisi päästä. En kyllä silti välttämättä mene. Ja tuo vauvakuumeiluhan kaveripiirissä leviää kun mikä. Ja eikö se ole muka kivaa jos muillakin pieniä? Voithan yrittää huumorilla sanoa jotain seuraavan kerran kun jotain ilmenee :)

ei sillä pahemmin oo muita ystävä kuin minä..oliskohan tehny muille tätä samaa..ja hän varmasti nuolisi vaikka lattian puhtaaksi minun edestäni..tää on ihan hirveetä!!
en kehtaisi suoraankaan sanoa..lähettäisinkö hälle sähköpostina asian?

mulla joo on muistoja samasta,tosin yläasteella,se oli vielä normia ton ikäsenä...mut esi mun siskon appivanhemmat on samanlaisia,ostaa samat huonekalut,lähtee samoille ,matkoille ym,näitä riittää.mä sanoisin tai kysyiin nättiin sävyyn suoraan e miks teet noin ja eks sä ite huomaa???

ja tätä kun en ite pysty huumorilla ottamaan kun ahistaa..
tuli vielä mieleen kun otettiin vuosi sitten vanhan koiramme seuraksi seropi uros pentu..niin johan heidänkin oli saatava SEKAROTUINEN petu..näinkin pikälle kehtaavat mennä..eikö sillä jo käy mielessä että pitäis ehkä jo lopettaa tää touhu

Yhteistyössä