Mitä mieltä tästä..?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naikkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naikkonen

Vieras
Njoo, on aika turha, mutta olis kiva saada mielipiteitä. Eli tilanne on se, että mies sanoo, että näyttäisin paremmalta, jos painaisin muutaman kilon enemmän? :o Kannattaisko tuollaisessa, ei-niin-vakavassa asiassa joustaa ja lihottaa itseään hieman, miehen vuoksi? Sehän nyt ei paljoa lisää vaadi ruokaa tuohon muutamaan kiloon.. Kun tästä on saanut kuulla jo alkuvuodesta asti :D

Kiva, jos joku viittii vastaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Jos itse olisin nykyiseen painooni tyytyväinen, en lihottaisi/laihduttaisi miehen mieliksi. Jokainen päättää itse omasta kropastaan.

Niin, sitä mäkin oon miettinyt, mutta toisaalta se ei hirveästi eroa toisi nykyiseen ulkomuotooni, luut saattaisivat rintakehästä näkyä hieman vähemmän.. Mutta silti ajatus lihottamisesta ei tunnu, hmm, oiskohan 'järkevältä' oikea sana. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja naikkonen:
Njoo, on aika turha, mutta olis kiva saada mielipiteitä. Eli tilanne on se, että mies sanoo, että näyttäisin paremmalta, jos painaisin muutaman kilon enemmän? :o Kannattaisko tuollaisessa, ei-niin-vakavassa asiassa joustaa ja lihottaa itseään hieman, miehen vuoksi? Sehän nyt ei paljoa lisää vaadi ruokaa tuohon muutamaan kiloon.. Kun tästä on saanut kuulla jo alkuvuodesta asti :D

Kiva, jos joku viittii vastaa :)

LIHOMINEN on HELPPOA laihduttaminen ei!!
JOTEN älä koskaan lihota itseäsi kenenkään vuoksi / takia?!
Tai kysyisin ensin miten pitkä ja kuinka paljon painat?
Jos painoindeksisi jotain sellaista että 16 tai alle niin sitten pitäs kyl ehkä vähän lihottaa että painoindeksi ois jtn 17-18 MUTTA muussa tapauksessa ei koskaan!!! JA ETENKI jos olet istse tyytyväinen etkä näetarvista siihen..!! älälihota koska miehesi sanoo, miten miehesi edes voi sanoa sinulle sellaista?!! jokainen päättäköön itse miltä haluaa näyttää yms.eikä siinä ole kellään nokkaan koputtamista, PISTE!
 
167cm ja 51,5 kg. Mies on sanonut, että parhaimmillani olin, kun painoin 54 kg. Ja mulle lihominen ei ainakaan vielä ole ollut helppoa, laihduttaminen taas on. :) Tälläkin hetkellä paino laskee n. 1 kg kuukausivauhtia. Ja eipä tuo nyt mikään maailmanloppu minulle olisi, painaa 54 kg. Jos olisi, niin eikö se olisi hieman hassua että kilot niin paljon merkkaa? :o
 
Minä olen 168cm ja 54kg. Olen tyytyväinen kokooni. Kun puntari näyttää 52kg tai alle, kiinnitän huomiota syömisiini. Laihdun helposti ja huomaamatta. En muista syödä riittävästi aina.
 
Olet aika laiha, ehkä pieni lihominen ei olisi pahaksi. Olen itse sentin pidempi, ollut noissa kiloissa ja omastakin mielestä olin liian laiha (opiskeluajat). Nykyään muutama kilo enemmän ja naama näyttää paremmalta ;)

Ja tiedoksi että ihan kaikki eivät liho iän mukana. Tai jos sitten eläkkeellä, mutta kuulemma silloinkaan ei ehdi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kuten itsekin sanoit, olisihan se kiva, jos LUUT näkyisivät rintakehästä vähemmän...

Niin mutta itseäni luiseva olemus ei niin paljoa haittaa, kuin miestäni.. Toki nyt vasta havahduin siihen, kun mies illalla sanoi, että katoppa nyt kuule.. Siinä rintojen välissä näkyi sellainen 'sievä' rivi kylkiluita. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen 168cm ja 54kg. Olen tyytyväinen kokooni. Kun puntari näyttää 52kg tai alle, kiinnitän huomiota syömisiini. Laihdun helposti ja huomaamatta. En muista syödä riittävästi aina.

Tällainen minäkin olen, kaiken lisäksi liikun aika paljon, kun miettii. En siis käy salilla tms. vaan ihan arkiliikuntaa kertyy yllättävän paljon :) Lisäksi olen hieman 'haamielinen' syömisteni suhteen, jos olen paikassa, missä ei ole saatavilla ruokaa pitkään aikaan, saatan korvata esim. välipalan light-kokiksella.
 
mä en kyllä usko että mies huomaa sun 2,5kg. sano sille vähänajan päästä että painat nyt 54kg ja laitat vaikka erilaisen puseron päälle niin menee takuulla läpi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
mä en kyllä usko että mies huomaa sun 2,5kg. sano sille vähänajan päästä että painat nyt 54kg ja laitat vaikka erilaisen puseron päälle niin menee takuulla läpi :D

Oiski noin, mutta kyllä se huomaa, yllättävän tarkkasilmäinen kaveri.. :D Se aina huomauttaa mulle, et 'sä oot taas laihtunu' ja sit ku käyn puntarilla, niin paino on kuin onkin tippunu.. Enkä mä toisaalta haluaisi huijata, vois tulla ongelmia sit siitä.. :o
 

Similar threads

Yhteistyössä