Mitä mieltä tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Mies käy töissä, mutta aina kotonaollessaan istuu tietokoneen ääres vaan ja on aina kuin perseeseen ammuttu karhu, aina pahalla päällä.
Mulla ei saisi olla mitään mielipiteitä, ja kaikki on aina väärin mitä ehdotan.
Mun pitää yksin siivota ja hoitaa lapset, se ei tee muuta kuin laittaa lapsille filmejä toisensa perään.Ei edes peliä pelannut tytön kans kun se pyysi monta kertaa. Ja jos sanon siitä, on kuin myrkyn niellyt, huutaa vaan mulle! Olen niin kyllästynyt ainaiseen riitelyyn...olen miettinyt eroa jo pitkään.Tätä siis on jatkunut jo kauan!!!

Olen kysynyt kyllä onko toinen, muttei ainakaan myönnä. Ja on sillä varmasti masiskin, mitä ei myöskään myönnä. Olen varma siitä että hän on narsisti, kaikki tunnusmerkit täsmää siihen! Mutta miten mä jaksan, saan paniikkikohtauksia aina kun se korottaa äänensä tms?
Mulla on kyllä onneksi rauhottavat...

Mie en jaksais tollasta miestä,eihän tuossa ole mitään järkeä,mietippä itsekkin..Osaatko kuvitelle itsesi tuollaisen miehen rinnalle 10 vuoden päähän..Ota kunnon keskustelut ja jos ei tyyli muutu niin eikun vaan menoksi.

Kiitos vastauksista. Ei kai tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin ero! Olen yrittänyt 100 kertaa puhua mutta se on aina pelkkää monologia. Enkä halua että lapset joutuu tästä kärsimään...

Uusimmat

Yhteistyössä