MITÄ MIELTÄ TÄSTÄ TALOSTA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitollinen

Vieras
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item_images.jsp?portal=eo&.pkg=11994856247780&.pkg=11994856093090&.pkg=11994856202950&.pkg=11994856093050&.pkg=11994856248680&list_id=11994856226360&itemcmd=move0&item_id=41.903481&image_seq=1

Ukkokulta sano, että häntä kiinnostais kovinkin.. sijainti meille ok.. parinkymmenen kilsan päässä tuosta talosta asustellaan.. mitäs tykkäätte?? Meillä 3 lasta.. ja ehkä tulevaisuudessa vielä yksi toiveissa. Kertokaa + ja - !

Tuo yks makkari on kyllä tosi pieni.. mutta vois toimia ehkä tietsikka/työhuoneena.. Ja samalla vierashuoneenakin.. Kaapistot mun mielestä ihanat.. takasta en niin pidä, mutta muuten materiaalit ok.

En tykännyt:
Keittiöstä
Kylppärin kaakeleista (Mulle ei vaan iske noi ton tyyppiset, että alaosa jotain tusina-värikaakelia, sitten typerä kuviokaakeliraita ja loput valkoista.)
Muutamat tapetit, mutta helppo vaihtaa.
Tontti on mun mielestä pieni, mutta se riippuu omasta tilan tarpeesta.

Muuten tosi jees, ja mun näkökulmasta halpa, mutta mä olen tottunut näihin E-Suomen hintoihin.
Jos lapsia on monta, niin tykkään ajatuksesta, että useampi makuuhuone. Vaikka pienempiäkin, mieluummin kuin liian vähän isoja huoneita.

Edit.
Myös toi khh on tosi näppärä, kun on suora uloskäynti.

Plussaa on ainakin kulmatontti joka rajoittuu metsään,kodinhoitohuoneesta uloskäynti,keskuspölynimuri,kaunis iso kuisti ja yksikerroksinen.Miinuksena pidän pientä makkaria ja takka eikä leivinuuni

Nätti, mutta sijainti on keskellä ei mitään (Alavieska, haloo) Aika paljon muistuttaa meidän taloa, tosin meillä myös yläkerta tässä. Kodinhoitohuoneen uloskäynti ehdoton+++ (meillä just samanmallinen )

Kuvassa näkyvät Marimekko verhot keittiössä pilasi koko tunnelman, mutta nehän on onneksi poisotettavissa :D

Yhteistyössä