Mitä mieltä tästä talosta?

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
http://www.oikotie.fi/realestlist?exit=aptinfo_fromsearch&target=apartment&query=%26searchtotal%3D1%26selectedpage%3D1%26rootCompanyId%3D-1%26mainNavi%3Dapartments%26listlength%3D25%26searchtype%3Dquick_search%26aptType%3D6%26target%3Dapartment%26dir%3Dasc%26locationFreeText%3Dtiril%25E4nkatu%2B60%26cookieValue%3D120923034031702329%26orderby%3Dsalesprice%26Area3%3D4%26subNavi%3Dapartments_forsale%26subNavi%3Dapartments_forsale%26rooms%3Dkaikki%26fcid%3D591197992226159434&s_index=1&fcid=591197992226159434&id=1580659&mainNavi=apartments&subNavi=apartments_forsale

Pieni, mutta jos hakee ton kokosta niin sittenhän se on eri asia. Ihan mainiolta vaikuttaa.. peruskojattu ja pesutilatkin uusittu. Keittiöstä en ehkä niin kovasti tykkää, mutta uusilla kaapinovilla varmaan sais mielusen. Kokonaisuutena antaisin kahdeksikon.

Mun mielestä on kauhean vaikea ottaa kantaa näihin talokyselyihin, jos ilmoituksessa ei ole pohjapiirrosta. Kuvien perusteella ihan perussiistikuntoinen talo, itse tekisin jonkin verran pintaremppaa =)

Tosi kiva. Maalia ja remppaa ja tuosta sais unelmien kodin. Hintatasosta en tiedä kun en tiedä mitä tuolla talot yleensä maksaa. Jos täältä sais tuollaisen samaan hintaan, niin mä ostaisin sen vaikka ilman miehen lupaa :D . Siis JUST tuon tapaisesta mäkin haaveilen :flower:

Pohjapiirrosta näkemättä en uskalla paljon kommentoida. Kun neliöitä on tuon verran, olis kiinnostava tietää, miten se on jaettu kolmeen kerrokseen. Eli onko huoneet hirveän pieniä. Kuvista sitä on vähän vaikea päätellä.

Sen tiedän että keittiö aika pieni, ylhäällä 2 makuuhuonetta, alhaalla keittiö ja tavallaan 2 olohuonetta (toisestahan saisi makuuhuoneen). Kelarikerroksessa sauna ja pesuhuone.
Kunnossa on kaikki. (oltu mukana rakennushommissa -02 ja -04)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Mun mielestä on kauhean vaikea ottaa kantaa näihin talokyselyihin, jos ilmoituksessa ei ole pohjapiirrosta. Kuvien perusteella ihan perussiistikuntoinen talo, itse tekisin jonkin verran pintaremppaa =)

Tekisin melkoisesti remppaa, mutta laittamalla saisi varmasti ihanan. Ja mä en kanssa käsitä noita pohjien puuttumisia.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mä kun hankin oman asunnon,niin keittiön pitää olla ISO,missä on mukavaa ja tilavaa tehdä ruokaa ja leipoa.

Peesi, vaikken kokkikolmonen olekaan, niin keittiössä mä vietän hereilläoloajastani noin 80% :D

Mä olen juuri parhaillaan keittiössä pullaa mutustamassa,se on kaupasta ostettu ;)

Uusimmat

Yhteistyössä