Mitä mieltä tästä sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole ap:n oma koti, samalla suunnalla asustellaan ja osui silmiin tää... Kohde on kyllä ollut mielestäni myynnissä jo pitkään (syksyllä jo tätä katselin). Ap:kin tykkää nyt niin muodikkaasta tanskalais-tyylisestä sisustuksesta mutta niin kuin moni muukin on sanonut tässä on miun makuun vähän liikaa kaikkea...

Aivan hirviä. Mä jotenkin kauhulla ajattelen sitä, että tuolla pitäisi siivota.. :laugh:

Siis on kyllä kauniita yksittäisiä juttuja, mutta ihan liikaa! Tavallaan harmi se, että kun on niin paljon kaikkea, niin mikään yksittäinen juttu, vaikka kuinka hieno, ei saa ansaitsemaansa huomiota vaan hukkuu tuohon "puuroon".

Aivan hirveä, eikä yhtään minun tyyliä. Kaikki turha roina veks ja pelkistetty yksinkertainen sisustus tilalle. Tosin kaikki menisi uusiksi, keittiö, pinnat jne. niin ei paljon kannattaisi hankkia tuollaista kämppää.

Todella prinsessamainen ja naismainen. En tiedä millainen mies viihtyisi moisessa. Varmaan saisi mihinkään koskea saati jättää tavaroita lojumaan "väärään" paikkaan.. saati että lapset saisi leikkiä normaalisti..

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
:x :x :x Aivan kamala!! Tyylipuhdas suoritus kyllä, siitä kiitosta. Mutta liian "imelä" mulle.
Tää ei ole tyyliä nähnytkään, mätetty täyteen vaan kaikkea, mitä muillakin: teksteja, valkosta, tyynyjä, koreja, ikkunanpokia, madonnapatsaita ja kaikkea roinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
:x :x :x Aivan kamala!! Tyylipuhdas suoritus kyllä, siitä kiitosta. Mutta liian "imelä" mulle.
Tää ei ole tyyliä nähnytkään, mätetty täyteen vaan kaikkea, mitä muillakin: teksteja, valkosta, tyynyjä, koreja, ikkunanpokia, madonnapatsaita ja kaikkea roinaa.

Joo, tyyli on tuosta talosta kaukana. Taitava sisustaja yhdistelee uutta ja vanhaa, luo kerroksellisuutta ja tunnelmia, ymmärtää myös tyhjän tilan merkityksen... Esim. toisessa kuvassa ylhäältä lukien on käsittämättömästi tungettu kaksi astiakaappia pieneen nurkkaan, ja väliin vielä jättimäinen nojatuoli. Huh!

Ihan kiva, mut liikaa kaikkea. Puolet tavarasta kun laittais pois, ois oikein kiva. Vähän liian sisustuslehtimäinen. Tuo kyl varmaan on ollut jossain lehdessä, muistan tuon ranskankielisen oudon höpinän seinästä.

Yhteistyössä