Mitä mieltä tästä seurustelusta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RIINA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikàero on suhteessa aina merkittàvàmpi mità vàhemmàn aikaa lapsuudesta on. 19 vuotias on vielà tosi nuori ja muutama vuosi sitten oli vielà lapsi. 10 vuodessa ehtii nàhdà paljon elàmàà

Alkuperäinen kirjoittaja RIINA:
Hän muuttaa minun luokseni.Hän on aina haaveillut lapsista ja haluaa semmoisen.
Mitä luulet että käy,jos hän lapsuuden kodista tulee suoraan minun luo asumaan riitojako??

Kuka siivoaa, laittaa ruoan, tiskaa, pyykkää ja hoitaa lapset. Kuka on netissä läpi yön, pelaten, katsoen elokuvia tai istuu iltaa muiden 19 v. kanssa jne... Et kai ihan tosissasi ole lapsen kanssa tekemässä lapsia? Onko sinulla itselläsi jo lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RIINA:
Hän muuttaa minun luokseni.Hän on aina haaveillut lapsista ja haluaa semmoisen.
Mitä luulet että käy,jos hän lapsuuden kodista tulee suoraan minun luo asumaan riitojako??

Kuka siivoaa, laittaa ruoan, tiskaa, pyykkää ja hoitaa lapset. Kuka on netissä läpi yön, pelaten, katsoen elokuvia tai istuu iltaa muiden 19 v. kanssa jne... Et kai ihan tosissasi ole lapsen kanssa tekemässä lapsia? Onko sinulla itselläsi jo lapsia?

Minä pyykkään,tiskaan,laitan ruokaa siihen asti kunnes saan sitten hoitoon lapsen ja menen myös itse töihin miehen lisäksi.Hoidamme yhdessä lasta mieheni kanssa.
Eihän pelaa koneella,kun hänellä ei ole sellaista ja minulla on enemmän omaisuutta&tuloja kuin hänellä.Enkä myöskään aijo jäädä kotiäidiksi kauaksi aikaa,heti kun sen lapsen saa laittaa päiväkotiin tai johonkin niin meen töihin.
Kyllä aijon suostua,jos mieheni niin haluaa.

Tuossa on ainakin jonkinlainen riski, ettei se mies ole vielä kunnolla itsenäistynyt vanhemmistaan. Jos olisin tuo nainen, niin varoisin hakemasta ketään suoraan äidin helmoista. Edes muutaman vuoden yksinasuminen plussaa.

Oli sitten vaikka kuinka 2kehittynyt" 19- vuotias ja henkisesti kypesempi ja edellä ikäisiään niin silti en seurustelisi...
Tiedän, että ikä on vain numeroita, mutta kyllä ne jotain myös kertovat ihan elänkokemuksesta jos ei muusta.

Eli en todellakaan seurustelisi, varsinkaan jos haluaisin suhteelta jotain vakavuutta ja pysyvyyttä.

Meillä näinpäin että mä olin 19v ja mies 32v kun tavattiin. Ja ihan vakavalla pohjalla mennään jo seitsemättä vuotta. :heart: Tosin itse en ottas ikuna niin paljon nuorempaa ukkoa :whistle:

Yhteistyössä