Mitä mieltä tästä s-postista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Hei kaikille,

Nyt on X:n polttareiden suunnittelu siinä vaiheessa, että mulla on jonkinlainen ohjelma kasassa. Perusajatuksena oli rento ja hauska yhdessäolo. X kielsi ehdottomasti seuraavat asiat: ei saa pukea mitään "naamiasvaatteita", ei saa laittaa yksin esiintymään julkisella paikalla, ei saa laittaa myymään mitään. Ja näistä pidetään kiinni, senkin takia, että mun ja varmaan aika monen muunkin mielestä ne on jo aika kuluneita juttuja polttareissa. Niin, jos jotain sellaista tulisi, niin X kostaisi sen mulle tulevaisuudessa.

Syy, miksi tämä ohjelma tulee teille valmiina, on se, että 9 ihmisen saaminen samaan paikkaan samaan aikaan olisi melkein mahdotonta ja tällä asialla kuitenkin alkaa olemaan jo kiire. Ja jos 9 ihmistä suunnittelee, niin ideoita varmaan tulisi, mutta ehkä liikaakin, eli lopputulos voisi olla aika sekava ellei jopa mahdoton toteuttaa. Meitä oli nyt suunnittelemassa mä ja Z. Mun mielestä me saatiin kuitenkin ihan kiva päivä suunniteltua. Mielipiteensä saa toki esittää, jos ohjelma on jonkun mielestä ihan tyhmä.

X:n ja Y:n polttarit on näillä näkymin samana päivänä, eli kummalekaan ei saa sitten puhua mitään. Tässä kuitenkin ohjelma joka saatiin kasaan:

Loukkaantuisitko tällaisesta viestistä, jos sut siis olisi kutsuttu polttareihin, mutta et olisi päässyt suunnittelemaan niitä? Mä laitoin vielä viestin lopuksi, että mielipiteensä ja ideoita saa esittää, toteutusta katsotaan sitten aikarajojen puitteissa.

Loukkaantuisin ja jättäisin luultavasti koko touhun väliin, kuulostaa tosi hölmötä että vain yksi ihminen on tehnyt ratkasut kaikkien muiden puolesta

Mun mielestä tuo kostojutun mainitseminen on ihan turhaa, laitat vaan että kunnioitetaan X:n toivetta.
Sitten voisit kysyä että sopiiko tämä kaikille?
onko jollain jotain esim lisäideoita niin tai se olikin tuossa lopussa.

Yksi ihminen olisi halunnut tulla suunnittelemaan, mä sitä ensin pyysinkin, mutta kun sille ei sopinut mikään päivä eikä se päässyt meille mitenkään, enkä mä pääse ilman lapsia mihinkään, niin ajattelin, että en voi lykätä suunnittelua sen takia.

Mä olin vuosi sitten suunnittelemassa polttareita, joissa oli mukana liki 10 muijaa. Ilta venyi ja venyi ja mitään saatu kasaan ja loppujen lopuks kaaso suunnitteli oman mielen mukaan päivän. Mukaan mahdutti lähes kaikkien tyrmäämän kalliin jutun, josta puhui morsmaikun kanssa etukäteenkin.. Eli tunnelma oli aikas kiree.

Kokemuksia siitäkin, että kaksi suunnittelee päivän ja päivä oli mieleen kaikille.

Eli en loukkaantuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
en loukkaantuis,eiks yleensä kaaso/t järkkää ne polttarit?vai oonko mä käsittäny väärin :whistle:

Niin, mä olen kaaso ja morsian antoi mulle valtuudet suunnitella polttarit jos sellaisia pidetään. Ja morsian laittoi mulle viestiä, että tämä henkilö, joka oli niitä suunnittelemassa haluaa olla kaikessa mahdollisessa suunnittelussa mukana. Muista ei maininnut mitään.

Mun mielestä kannattaa jättää noi selittelyt pois, elikkä kiire riittää syyksi ja se, ettei sankari halua pukuja yms. Ei tartte selittää, kuinka ne on niin mauttomia tai että kuinka ison porukan suunnittelemat ois jotenkin liian sekavat. =)

Eli ihan vaan kohteliaasti ilman uhkauksia kostosta yms.

No siis täysin tottahan tuo on. Jos siellä tosiaan ois 9 suunnittelemassa ni tuskin saatais ikinä mitään ohjelmaa aikaiseksi. Oletan että polttareitten järjestäjä on morsiamen läheinen ystävä joka tietää mistä morsian tykkää joten tää oli musta oikein loistava juttu. En mä oo ees koskaan ollu sellasis polttareissa joissa kaikki polttarivieraat ois mukana suunnittelussa, vaan kyllä se on kaason tehtävä ne järjestää. Aina voi jäädä pois jos tuollaisesta ottaa nokkiinsa.
Enempi sitä saattas mielensä pahottaa ku omat ideat tyrmättäs jonkun voimakastahtoisen ihmisen toimesta. Eli hyvä näin.

(öhh...poistinpa loppuosan...joskus tietty vois ajatuksel ekaks lukasta mitä kerrotaan :laugh: ...sori..)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä kannattaa jättää noi selittelyt pois, elikkä kiire riittää syyksi ja se, ettei sankari halua pukuja yms. Ei tartte selittää, kuinka ne on niin mauttomia tai että kuinka ison porukan suunnittelemat ois jotenkin liian sekavat. =)

Eli ihan vaan kohteliaasti ilman uhkauksia kostosta yms.

No se kostoteksti, oli lähinnä vitsi. ;)

Juu, mä oon kans ollut 12 naisen kanssa suunnittelemassa polttareita. Yks suuttui niin paljon, että uhkasi jättää koko touhun väliin (kun morsianta ei suostuttu pukemaan huoraksi). Koko prosessi oli ihan kamala ja kaasona olo siinä tilanteessa vieläkin kamalampaa.

Ap:n sähköposti oli mun mielestä hyvä ja ajatus kanssa. Kostojutun jättäisin minäkin pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Yksi ihminen olisi halunnut tulla suunnittelemaan, mä sitä ensin pyysinkin, mutta kun sille ei sopinut mikään päivä eikä se päässyt meille mitenkään, enkä mä pääse ilman lapsia mihinkään, niin ajattelin, että en voi lykätä suunnittelua sen takia.

sama juttu, kolme lasta ja mä suunnittelisin toisen kaason kanssa polttarit muiden osallistujien kanssa, yritin kutsua porukan koolle polttarit kuukauden päästä, ainoa jotka tulivat oli oma äitini ja toinen kaaso, toisilla oli golffia ynnä muita omia menoja....päätimme sitten päättää yhdessä me kolme, mä en jaksa alkaa enää vartomaan koska arvon rouville sopii ilmaantua paikalle

Nyt tuli yksi vastaus; ohjelma kuulostaa kuulemma hyvältä, mutta ilmoitus polttaripäivästä tuli kuulemma liian myöhään. Ei kuulemma kehtaa enää pyytää vapaaksi/vaihtaa työvuoroa. :/ Tämä henkilö ei pääse päivällä, mut saattaa päästä illalla, tai näin mä ainakin ymmärsin. Polttareihin on n. 2 kk aikaa....

Yhteistyössä