Mitä mieltä tästä painonpudotuksesta? WAU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihailen

Vieras
Mun mielestä upeat pudotukset. Mä laihdutan about samoista lähtömitoista kuin tuossa ekassa viedossa. Mut hienosti on laihtunut tuo tuossa toisessakin videossa, vaikka ehkä ihna vain himpun verran liian laiha mun makuun ihan lopussa, mut ei paljon.

Mä saan jotenkin kummasti aina tsemppiä näistä laihdutusvideoista:D

http://www .youtube.com/watch?v=OmGkl0tofGA&feature=results_main&playnext=1&list=PL271F11796A0ABAC2

http://www .youtube.com/watch?v=vWVDc4LjvII

Jälkimmäinen laihdutti itsensä aika epäviehättäväksi, näytti sairaalta.

Itse laihdutin keväällä lyhyessä ajassa suht paljon ja nyt paino laskenut edelleen vaikka en varsinaisesti laihduta.
Olen saanut ihan ystävällistä kommenttia että alan näyttää turhan riutuneelta varsinkin kasvoista joten pari kiloa saa ihan rauhassa tulla lisää.
Niin vaikeaa kuin painonpudotus alussa onkin niin siihen on tosi helppo uppoutua niin ettei pysy enään järjen rajoissa.

[QUOTE="HEH";24722540]Lähen normipainosta pudotti. Voi jeesus näitä jotka tollasestakin on pakko laihduttaa sellaseks tikuiks. Naiset ei ole kauniita laihoina.[/QUOTE]

Jaa, no moni nainen kuitenkin tykkää olla hoikka. Olihan noilla nyt ihan varaakin pudottaa sitä paitsi, vai väitätkö tosissasi normaaliksi lähtömittoja?:0

[QUOTE="jahas";24722556]Jaa, no moni nainen kuitenkin tykkää olla hoikka. Olihan noilla nyt ihan varaakin pudottaa sitä paitsi, vai väitätkö tosissasi normaaliksi lähtömittoja?:0[/QUOTE]

Tuon ekan videon nainen missä oli uimarannalla bikineissä, pikkusen oli pömppistä, so. Ei sellanen tikku oo mistään kotosin. Just tänään pisti silmään vaan kassan edessä nainen, varmaan yhtä paksut pohkeet ku mun ohut ranne ja niin rinnaton ja hoikka, hyh ja hyh :D Toivot.en ikinä laihdu 177/71 alle 70 kg

hmm..ku muuttaa ton kiloiks se ei kuullosta pahalta mut ton naisen kroppaan...
se ois voinu 180lb:ssa lopettaa..aivan liian luisevan ja pelottavan näkönen lopussa.

[QUOTE="Heh";24722565]Tuon ekan videon nainen missä oli uimarannalla bikineissä, pikkusen oli pömppistä, so. Ei sellanen tikku oo mistään kotosin. Just tänään pisti silmään vaan kassan edessä nainen, varmaan yhtä paksut pohkeet ku mun ohut ranne ja niin rinnaton ja hoikka, hyh ja hyh :D Toivot.en ikinä laihdu 177/71 alle 70 kg[/QUOTE]

Jaa, no se on sun mielipide:) Kyllähän sillä naisella oli muutakin kuin vain vähän pömppistä. uepa lopputulos kylläkin. Nykyään tuo normaalin käsite vaan kirjaimellisesti paisuu sitä mukaa, kun väestö paisuu.

Jaa, no se on sun mielipide:) Kyllähän sillä naisella oli muutakin kuin vain vähän pömppistä. uepa lopputulos kylläkin. Nykyään tuo normaalin käsite vaan kirjaimellisesti paisuu sitä mukaa, kun väestö paisuu.

No eipä se nyt ihan niinkään mee, mutta moni hoikka vaan on niin riukun näkösiä ja rinnattomia, mutta olkoot mun puolesta :D Mulla on muodot ja silti normaalipainoinen :D

[QUOTE="Heh";24722613]No eipä se nyt ihan niinkään mee, mutta moni hoikka vaan on niin riukun näkösiä ja rinnattomia, mutta olkoot mun puolesta :D Mulla on muodot ja silti normaalipainoinen :D[/QUOTE]

Miksi se hoikka/laiha vartalo olisi huonompi ihanteena kuin muodokas. Geeneillekään ei usein mitään voi. Terveisin luonnostaan erittäin hoikka ja pienirintainen, mutta hyvin vartalossaan viihtyvä. Mä olen myös hoikkana huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen. Iäkää 29v ja uudet tuttavuudet veikkaavat iän tuon kauniin, tyttömäisen vartalon takia miltei aina 20v;)

Miksi se hoikka/laiha vartalo olisi huonompi ihanteena kuin muodokas. Geeneillekään ei usein mitään voi. Terveisin luonnostaan erittäin hoikka ja pienirintainen, mutta hyvin vartalossaan viihtyvä. Mä olen myös hoikkana huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen. Iäkää 29v ja uudet tuttavuudet veikkaavat iän tuon kauniin, tyttömäisen vartalon takia miltei aina 20v;)

Musta rinnaton ja liian hoikka on jotenkin niin 15 v näköistä, eikä naisellista vartaloa mitenkään.

[QUOTE="Heh";24722764]Musta rinnaton ja liian hoikka on jotenkin niin 15 v näköistä, eikä naisellista vartaloa mitenkään.[/QUOTE]

Sinun mielestäsi niin, makuja on katsos monia. Itse olen oikein tyytyväinen nuorekkaaseen ja tyttömäiseen vartalooni. Parempi se kuin pyylevä ja ikäistään vanhemman näköinen;)

No tuossa kakkosvideossa mentiin kyllä jo vähän överiksi. 160 kohdalla oli vielä ihan nätti, mutta sen jälkeen etenkin käsivarret alkoivat näyttää kummalliselta. Ja vaikka tuo tyttö olikin tikku laiha, niin pömppis oli lopussa edelleen törröttävien lonkkaluiden keskellä.

Neitokaisen olisi varmaan kannattanut loppumetreillä treenata ja syödä enemmän. Nyt ilmeisesti läski suli luiden ympäriltä, mutta samalla taisi mennä lihaksetkin.

[QUOTE="Heh";24723003]Se on mun mielestä joo. Jos miehiltä kysytään että hoikka, rinnaton nainen vai muodokas ja normaalipainoinen, ni kyllä se tonne muodokas ja normaalipainoinen kallistuu :D[/QUOTE]

Niin mielikuvitukseton argumentti tuo "jos miehiltä kysytään". Kuka on oikeasti kiinnostunut? En minä ainakaan. Oletko muka itse? Omalle miehelle taas on parhaimmillaan aina, kun itse on tyytyväinen. Ja usko tai älä, miehilläkin on ihanteensa ja mieltymyksensä.

Usein myös se miesten muodokas ei vastaa sitä naisen määrittelemää muodokasta. Miehen muodokas käsittää usein erittäin hoikan ja rasvattoman naisen, jolla on kehon muuhun rasvaan nähden suhteettoman isot rinnat ja pyöreä, mutta ei rasvainen takapuoli. Naiselle muodokas helposti tarkoittaa ihan vaan läskiä tasapaksussa vartalossa, jota sitten kutsutaan muodoiksi, joista miehet niin kovin muka pitävät.

[QUOTE="Heh";24722764]Musta rinnaton ja liian hoikka on jotenkin niin 15 v näköistä, eikä naisellista vartaloa mitenkään.[/QUOTE]

Jaa no itse oon mieluumin laiha ja rinnaton kuin, tasapaksu/mahakas(niinkuin olin ennen) ja rinnaton.... Katsos kun jos niitä "naisellisia muotoja" ei oo alunperinkään, niin silloin ainakin mä oon mieluiten mahdollisimman laiha. Nyt oon PALJOn tyytyväisempi itseeni pienenä ja sirona kuin tasapaksuna persjalkana. Laihdutin 13 kiloa normaalipainon sisällä.

Yhteistyössä