V
vierailijakajs
Vieras
Olen vaihtanut muutaman viestin eräästä harrastustaryhmästä tuntemani miehen kanssa. Tai siis hän lähestyi ensin ja kysyi, josko voisimme joskus tavata kahdestaan vaikka kahvilla. Hän viestittelee ihan hirveästi aina jatkaen juttuaan, enkä suoraan sanottuna jaksa pysyä kärryillä. Sovimme tapaamisen torstaille ja nyt hän laittoi viestin:" Ja muistutan, että kysyin myös sinun työn luonteesta. Työaikojen suhteen olisin kiinnostunut. Kun asiaa tulee paljon, sulta näyttää jäävän yksityiskohtia huomaamatta."
En tiedä miksi, mutta tunsin oloni loukatuksi. Mies tietää kuitenkin, että mulla on ADHD ja ongelmia sen kanssa. Tuntuu, että voisin heivata koko ukon mäkeen tuon perusteella ennen kuin olemme edes kunnolla tavanneet, koska koen tuon loukkaavana ja epäkohteliaana.
En tiedä miksi, mutta tunsin oloni loukatuksi. Mies tietää kuitenkin, että mulla on ADHD ja ongelmia sen kanssa. Tuntuu, että voisin heivata koko ukon mäkeen tuon perusteella ennen kuin olemme edes kunnolla tavanneet, koska koen tuon loukkaavana ja epäkohteliaana.