Mitä mieltä tästä miestuttavan tekstiviestistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijakajs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijakajs

Vieras
Olen vaihtanut muutaman viestin eräästä harrastustaryhmästä tuntemani miehen kanssa. Tai siis hän lähestyi ensin ja kysyi, josko voisimme joskus tavata kahdestaan vaikka kahvilla. Hän viestittelee ihan hirveästi aina jatkaen juttuaan, enkä suoraan sanottuna jaksa pysyä kärryillä. Sovimme tapaamisen torstaille ja nyt hän laittoi viestin:" Ja muistutan, että kysyin myös sinun työn luonteesta. Työaikojen suhteen olisin kiinnostunut. Kun asiaa tulee paljon, sulta näyttää jäävän yksityiskohtia huomaamatta."

En tiedä miksi, mutta tunsin oloni loukatuksi. Mies tietää kuitenkin, että mulla on ADHD ja ongelmia sen kanssa. Tuntuu, että voisin heivata koko ukon mäkeen tuon perusteella ennen kuin olemme edes kunnolla tavanneet, koska koen tuon loukkaavana ja epäkohteliaana.

No yäk. Tökerösti ilmaisi asiansa. Olisi sitä "työn luonnetta" voinut ohimennen kysyä uudestaan, ilman "muistutan että tiedustelin" -pätemisiä ja analyysejä sinusta. Hyi. Mä en tiedä haluaisinko tollaista tyyppiä edes nähdä.

Jos ois tosi hyvä tyyppi muuten, voisin ehkä just ja just nähdä mutta heti jos jatkais samaan tapaan niin se ois sitten adios. Mulla nousi ihan niskavillat pystyyn. Puistattava tapa puhua toiselle.

Kiitti vastauksista! En tapaa tuota tyyppiä...jotenkin reagoin siis oikein. Olen aika herkkä viellä tän ADHDn suhteen ja osu arkaan paikkaan. Nyt se tyyppi laittaa viestiä toisen perään ja mua ahistaa...........

Mutta enempi toi mies on adhd kuin sinä. Jos sulla on adhd, niin paremmin jutut sujuu , jos toinen on rauhallisempi eikä tuollainen kierroksila käyvä.
Mä pärjään ihan ok lääkityksen avulla, mut kyllä reagoin nopeesti ja äärimmäisesti liian helposti. Siksi halusin kysyä muiden mielipidettä. Tällä miehellä on kai joku MBD diagnoosi ja kokee voivansa antaa mulle sit vertaistukea,

Kiitti vastauksista! En tapaa tuota tyyppiä...jotenkin reagoin siis oikein. Olen aika herkkä viellä tän ADHDn suhteen ja osu arkaan paikkaan. Nyt se tyyppi laittaa viestiä toisen perään ja mua ahistaa...........
Ei kukaan jaksa vastata ihan kaikkeen jos toinen pommittaa koko ajan. Eikä ADHD:ssa mun mielestä ole vikaa. Just nerokkaimmilka tyypeillä on se. Ainakin sukulaispoika on tosi nerokas ja sillä on.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Minua kyllä harmittaisi pahemman kerran tuollainen viesti (ja varmasti koko mieskin...) Laittaisin hänelle vastauksen:
"Työni luonne on sellainen että joskus päivät venyvät pidemmiksi kuin mitä oli tarkoitus. En ole kysymystäsi unohtanut mutta en ole katsonut tarpeelliseksi selitellä työasioitani tarkemmin koska minulle tämä työaikojen venyminen on niin normaalia. Oletan jokaisen kanssani tekemisissä olevan ymmärtävän tilanteeni ja hyväksyvän sen ilman suurempia selittelyjä".

Ja jos tämän jälkeen tulee jokin piilopiruilu niin sitten laitat vaan viestin "oli kiva tavata, toivon sinulle jatkossa kaikkea hyvää".

Ällö tyyppi. Laita sille viesti, että sä et jaksa vastailla jokaisen viestin jokaiseen kysymykseen, eikä sua itseasiassa kiinnosta enää jatkossa vastata yhteen ainoaankaan viestiin, joten hyviä jatkoja :)

Kannustan myös ottamaan reippaan hajuraon. Jos nyt on pakko mitään vastata (ja kai on, koska kuulemma ketään ei saa jättää selittämättä edes tutustumisvaiheessa koska muuten on narsisti) niin vastaa että tuli vähän tunkeiltu ja ahdistunut olo, minusta parempi jättää tämä tuttavuus nyt tähän, hyvää loppuelämää. Tms.

Aika pelottavan tunkeileva ukko, ihan riippumatta mikä sinun diagnoosi on tai ei ole.

Yhteistyössä