mitä mieltä tästä, huutonet asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turhautunut"

Vieras
Myin tavaraa eräälle tyypille, tai siis hän huusi minulta sen. huudon jälkeen tuli spostiviesti että onhan tavara varmasti niin hyvässä kunnossa kuin sen sanoit olevan jne jne.Kerroin jo myyntiviestissä että on hyväkuntoinen vaikka käytetty. Eikö tälläsiä voisi kysellä ennenkuin huutaa? Sit kyseenalaistaa postarit ja kukkoilee sit mulle vielä että eihän kukaan osta sikaa säkissä.. Vitsi että ärsyttää tämmönen kun ite kuitenkin yrittää rehellistä kauppaa tehdä. :(

[QUOTE="turhautunut";25877300]Myin tavaraa eräälle tyypille, tai siis hän huusi minulta sen. huudon jälkeen tuli spostiviesti että onhan tavara varmasti niin hyvässä kunnossa kuin sen sanoit olevan jne jne.Kerroin jo myyntiviestissä että on hyväkuntoinen vaikka käytetty. Eikö tälläsiä voisi kysellä ennenkuin huutaa? Sit kyseenalaistaa postarit ja kukkoilee sit mulle vielä että eihän kukaan osta sikaa säkissä.. Vitsi että ärsyttää tämmönen kun ite kuitenkin yrittää rehellistä kauppaa tehdä. :([/QUOTE]

Ainiin sit hän itse määräsi milloin maksaa huutonsa, ei kysynyt kertaakaan käykö se että maksan silloin ja silloin, plääh.

Yhteistyössä